Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » GOLDHOFER: Dostawa na czas z THP/SL

    GOLDHOFER: Dostawa na czas z THP/SL

    10 września, 2021
    Aktualności, Naczepy, Ponad normatyw

    Na placu budowy rafinerii Dos Bocas (Tabasco, Meksyk) meksykańska firma transportowa PESADO Transport przeniosła w rekordowym czasie wszystkie prefabrykowane, betonowe stojaki na rury o wadze nawet 700 ton do ich ostatecznych lokalizacji dzięki zastosowaniu rozwiązań transportowych dostarczonych przez firmę Goldhofer.

    GOLDHOFER, Dostawa na czas z THP/SL, Ciężarówki i Logistyka
    Wytrzymałe moduły THP/SL stosowane przez PESADO Transport były idealne do prac drogowych i terenowych, zapewniając terminową dostawę szerokich i ciężkich, prefabrykowanych stojaków na rury betonowe.

    Oprócz typowych przeszkód i ograniczonej przestrzeni do manewrowania na każdym placu budowy, trzeba było również wziąć pod uwagę zmienne warunki pogodowe w nadmorskiej lokalizacji w pobliżu portu Dos Bocas. Aby zapewnić bezpieczną i niezawodną obsługę 650 ciężkich i ponadwymiarowych komponentów, o łącznej wadze ponad 105.000 ton, meksykańscy eksperci ds. transportu zmontowali trzy różne kombinacje modułów THP/SL do dużych obciążeń ze posiadanej floty pojazdów marki Goldhofer.

    Dzięki wypróbowanej i przetestowanej technologii transportowej firmy Goldhofer, PESADO potrzebowało zaledwie czterech miesięcy, aby przenieść wszystkie prefabrykowane elementy betonowe do wyznaczonych miejsc, gdzie dźwigi zostały użyte do podniesienia ich w ostateczne położenie.
    Zawsze, gdy w Meksyku potrzebny jest niezawodny transport i punktualna dostawa najcięższych ładunków, firma PESADO zajmująca się transportem ciężkim, jest logicznym wyborem. Eksperci firmy PESADO, która powstała w 2012 roku z firmy budowlanej ESEASA Construcciones, mają wieloletnie doświadczenie w transporcie ładunków ciężkich i ponadgabarytowych – zwłaszcza w trudnych warunkach terenowych. Dotyczy to również placu budowy rafinerii Dos Bocas, która ma zostać uruchomiona w 2022 roku po trzyletnim okresie budowy w celu zmniejszenia zależności Meksyku od importu paliw. Rafineria jest własnością i będzie zarządzana przez państwową firmę naftowo-gazową Petroleos Mexicanos (Pemex).

    Wiele opcji kombinacji

    Aby dotrzymać napiętego harmonogramu montażu betonowych stojaków dla systemów rurowych, eksperci PESADO wybrali trzy różnie skonfigurowane kombinacje THP/SL: 16-osiową i 10-osiową kombinację równoległą, każda o szerokości 6,3 metra, dla 705,5-tonowych i 441-tonowych elementów betonowych oraz 12-osiową kombinację dla 246,5-tonowych komponentów. – Jeśli chodzi o bezpieczne, szybkie i ekonomiczne operacje transportowe na placach budowy, zawsze wymagana jest elastyczność. Kluczem do sukcesu jest obsługa maksymalnej liczby przejazdów przy minimalnej liczbie pojazdów. Moduły THP/SL firmy Goldhofer można konfigurować od końca do końca lub obok siebie, dzięki czemu oferują niemal nieograniczone możliwości obsługi wymagających ładunków. To sprawia, że są dla nas niezawodnym rozwiązaniem, jeśli chodzi o dotrzymywanie wymagających terminów projektów – mówi J. Dolores Coronado, Project Manager w PESADO.

    Rafineria Dos Bocas

    Budowana obecnie rafineria w Tabasco w Meksyku, zaledwie trzy kilometry od portu Dos Bocas, ma projektowaną wydajność 340.000 baryłek dziennie (bpd), w tym 170.000 baryłek benzyny i 120.000 baryłek oleju napędowego o bardzo niskiej zawartości siarki. Będzie to największa rafineria w Meksyku. Rozpoczęcie komercyjnej produkcji planowane jest na połowę 2022 roku.

    (s)
    Fot. Pesado Transport

    Tagi : Ciężarówki, logistyka, transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone