Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » FUSO: Elektryczna ciężarówka na pięciu kontynentach – eCanter – przyszłość miejskiego transportu dystrybucyjnego

    FUSO: Elektryczna ciężarówka na pięciu kontynentach – eCanter – przyszłość miejskiego transportu dystrybucyjnego

    18 września, 2020
    Aktualności, Elektromobilność, Rynek

    FUSO eCanter jest pierwszą w pełni elektryczną, lekką ciężarówką Daimler Trucks, produkowaną w małej serii. W ciągu ostatniego roku FUSO eCanter odwiedził kilka krajów, aby pokazać, że przyszłością miejskiego transportu dystrybucyjnego są samochody elektryczne.

    FUSO: Elektryczna ciężarówka na pięciu kontynentach - eCanter - przyszłość miejskiego transportu dystrybucyjnego, Truckslog.pl

    Pojazd został zaprezentowany przedstawicielom rządów, szerokiej publiczności, mediom i potencjalnym klientom na kontynencie azjatyckim – w Tajpej (Tajwan, Chiny), Dżakarcie (Indonezja) i Ćennaj (Indie). Demonstrowano przy tym i obszernie objaśniano technikę innowacyjnego napędu elektrycznego tego samochodu oraz jego zalety. W ramach szeroko zakrojonej kampanii marketingowej ta lokalnie bezemisyjna ciężarówka zatrzymała się również w Sydney (Australia), Auckland (Nowa Zelandia) i w Johannesburgu (RPA).

    Biorąc pod uwagę ponad 170 pojazdów użytkowanych obecnie przez klientów w Japonii, Europie i USA, FUSO eCanter sprawdził się już na pięciu kontynentach, jako niezawodny, w pełni elektryczny lekki samochód ciężarowy.

    Firmy takie jak AB InBev (RPA) i Australia Post (Australia) miały możliwość intensywnego testowania pojazdu w warunkach rzeczywistych, w ramach wykonywanych przez siebie miejskich dostaw. Podczas światowego tournée FUSO eCanter zbierał jednoznacznie pozytywne opinie wśród lokalnych dealerów FUSO, klientów oraz w mediach i społeczeństwie.

    Kierowcy doceniają jego nadzwyczaj dynamiczny moment obrotowy, dostępny natychmiastowo i bez przerw w trakcji. Ponadto brak hałasu i wibracji charakterystycznych dla silnika wysokoprężnego sprawia, że jazda nim jest znacznie bardziej relaksująca.

    Firmy logistyczne postrzegają FUSO eCantera jako potencjalną odpowiedź na ich zapotrzebowanie na zrównoważone, ekologiczne rozwiązania mobilnościowe dla swoich flot. – FUSO eCanter to nasza odpowiedź na publiczne zapotrzebowanie na bezemisyjne i ciche samochody ciężarowe do miejskiego transportu dystrybucyjnego. Ponadto przyczynia się on do rozwiązywania problemów związanych z hałasem i zanieczyszczeniem środowiska miejskiego na całym świecie. Dzięki dużemu zasięgowi i ładowności z łatwością spełnia wymagania naszych klientów w zakresie lokalnego transportu miejskiego – wyjaśnia Hartmut Schick, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC).

    Marka FUSO świętowała wprowadzenie FUSO eCantera na światowe rynki we wrześniu 2017 r. i od tego czasu dostarcza ten pojazd licznym klientom na całym świecie. Dzięki eCanterowi, FUSO jest wiodącym światowym dostawcą elektrycznych ciężarówek, który przyspiesza rozwój zrównoważonego transportu ludzi i towarów o neutralnym bilansie emisji CO2. Czyni to markę FUSO istotnym elementem strategii zrównoważonego rozwoju Daimler Truck AG, zmierzającej do tego, aby do roku 2039 na rynkach tzw. „triady”, czyli w Europie, Japonii i krajach członkowskich NAFTA, oferować wyłącznie ciężarówki i autobusy, których eksploatacja podczas jazdy („tank to wheel”) będzie miała neutralny bilans CO2.

    (s)
    Fot. Daimler

    Tagi : elektromobilność, elektryczne pojazdy, rynek
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone