FORD TRUCKS: Sieć dealerska rośnie
Ford Trucks Polska nie ustaje w rozwoju i powiększa swoją siatkę punktów dealerskich i serwisowych w naszym kraju. Kolejną lokalizacją jest Rzeszów, w którym punkt otworzyła firma Moobilo, mająca już wcześniej prężnie działający oddział dealerski w Rusocinie.

Przełom roku rozpoczął się od mocnej ofensywy Ford Trucks Polska. Jeszcze w grudniu nowym punktem serwisowym sieci został Gromek Truck Service z Woli Zambrzyckiej, a teraz organizacja poszerzona została o kolejną lokalizację – tym razem w okolicach Rzeszowa na Podkarpaciu.
Sieć nie ustaje ponadto w poszukiwaniu wiarygodnego partnera w Wielkopolsce. – Nasz koncept od samego początku zakładał około 10 punktów dealerskich w całej Polsce. Realizujemy go skutecznie, pokryliśmy siatką praktycznie cały obszar kraju, prowadzimy zaawansowane rozmowy z partnerami z Poznania i okolic, aby także w Wielkopolsce móc jak najsprawniej obsługiwać klientów – mówi Sławomir Rybarczyk, prezes zarządu Q-Service Truck i dyrektor handlowy Inter Cars.
Punkt dealerski w Rzeszowie został uruchomiony przez firmę Moobilo, która już wcześniej należała do sieci Ford Trucks Polska poprzez przedstawicielstwo w okolicach Trójmiasta. Placówka zlokalizowana w Rusocinie była jedną z tych, które otwarto na inaugurację sieci w Polsce, firma jest więc jednym z pionierów rozwoju marki w naszym kraju. – Bardzo cieszymy się z możliwości poszerzenia naszej współpracy z Ford Truck Polska. Dzięki temu i przynależności do Q-Service Truck jesteśmy częścią dużej, świetnie prosperującej organizacji. Mamy wspólne założenia i cele do osiągnięcia i pomimo wielu przeciwności, chociażby pandemii, która zastała nas praktycznie na początku budowania wspólnego biznesu, rozwijamy się zgodnie z naszymi założeniami. Trudny czas wymaga od nas niestandardowych rozwiązań, a dobre wyniki sprzedażowe są pozytywnym prognostykiem na przyszłość w „normalnych” czasach – dodaje Marcin Dziemidowicz, prezes zarządu spółki Moobilo.
W 2021 roku sprzedano w Polsce 420 pojazdów Ford Trucks. To o 187,7% aut więcej niż w roku 2020, kiedy to produkty wchodzącej dopiero na nasz rynek marki zakupiło 146 użytkowników. Ford Trucks Polska systematycznie notuje wzrost sprzedaży, poszerza również swoją ofertę, poza ciągnikami siodłowymi F-MAX, jesienią ubiegłego roku wprowadził bowiem także do sprzedaży pojazdy z zabudową wykorzystywaną w sektorze budowlanym. – Wierzymy w markę Ford Trucks, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego punktu dealerskiego. To naturalny krok w naszym rozwoju. Decyzję podjęliśmy widząc po pierwsze potrzebę rynkową, po drugie chcąc mądrze zainwestować zarobione pieniądze. Rzeszów i Podkarpacie są obszarami niezagospodarowanymi jeszcze przez Ford Trucks, a ponieważ mamy w tym punkcie Polski odpowiednich ludzi z dużym potencjałem serwisowym i sprzedażowym, postanowiliśmy poszerzyć działalność. W zależności od tego, jakie będą potrzeby naszych klientów, będziemy reagowali i rozbudowywali struktury łącznie z inwestycjami w serwis – komentuje Marcin Dziemidowicz.
– Rozwijamy się zgodnie z planem, jesteśmy zadowoleni ze wzrostów sprzedaży i wierzymy, że obrany przez nas kierunek jest słuszny. Oczywiście nasze plany musieliśmy zweryfikować względem pandemii, podobnie zresztą jak cały rynek, finalnie jesteśmy jednak zadowoleni, bo osiągnęliśmy zakładane cele. Jesteśmy przekonani, że wraz z otwarciem kolejnego punktu dealerskiego na Podkarpaciu zarówno my, jak i nasi partnerzy będą rozwijali się jeszcze dynamiczniej, co w ostatecznym rozrachunku przełoży się na zadowolenie i satysfakcję naszych klientów – mówi Wojciech Kopiel, dyrektor zarządzający w Q-Service Truck.
(s)
Fot. Inter Cars