Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » FORD TRUCKS: Kolejna firma dołączyła do sieci dealerskiej

    FORD TRUCKS: Kolejna firma dołączyła do sieci dealerskiej

    6 kwietnia, 2021
    Aktualności, Rynek, Serwis

    DSS Polska Sp. z o.o. z Sieradza, z końcem marca, dołączyła do sieci dealerskiej i serwisowej Ford Trucks. Firma została tym samym ósmym punktem dealerskim w naszym kraju.

    FORD TRUCKS: Kolejna firma dołączyła do sieci dealerskiej, Truckslog.pl

    Podpisanie umowy i oficjalne dołączenie DSS Polska do sieci dealerskiej miało miejsce 25 marca w siedzibie importerskiej Ford Trucks Polska w Cząstkowie Polskim. Firma została tym samym ósmym punktem dealerskim w naszym kraju. Każdy z nich ma również kompetencje serwisowe, dodatkowym punktem serwisowym będzie ponadto przyjęty w struktury sieci w pierwszym półroczu 2021 roku PUH Automax z Trzylatkowa Małego pod Grójcem.

    Otwierając nowe punkty dealerskie i serwisowe Ford Trucks Polska, łączy nowych partnerów w strukturach sieci Q-Service Truck. Sieć skupia obecnie blisko 80 serwisów w całym kraju. Projekt Ford Trucks tworzy naturalną synergię z  funkcjonującą siecią warsztatową, co idealnie odwzorowywał przypadek DSS Polska, firmy, która spełniła wszystkie wymogi autoryzacyjne i została również członkiem sieci niezależnych warsztatów pojazdów ciężarowych Q-Service Truck.

    – Serdecznie witamy DSS Polska w naszej sieci. Wierzymy, że będzie to początek długofalowej i bardzo owocnej współpracy. Z naszym nowym partnerem chcemy podnieść dostęp do usług nie tylko na rynku łódzkim. Wiemy jak istotna dla naszych klientów jest możliwość wyboru serwisu. Kolejnym niezagospodarowanym punktem na mapie jest Wielkopolska. To bardzo duży rynek, z ogromnym potencjałem. Szukamy partnera, który w 100% byłby w stanie spełnić nasze oczekiwania – mówi Sławomir Rybarczyk, prezes zarządu Q-Service Truck oraz dyrektor handlowy Inter Cars.

    – Na współpracę z Fordem zdecydowałem się bardzo szybko. To nowa marka na rynku, a więc również szansa na rozwój dla jej potencjalnych partnerów. Sieć tak naprawdę dopiero się buduje, szuka swojej tożsamości i miejsca na rynku, a ponieważ ma przed sobą ogromne możliwości, postanowiłem do niej dołączyć. Dysponuję odpowiednim zapleczem, firma znajduje się w dogodnej lokalizacji, a więc szybko udało nam się znaleźć nić porozumienia z partnerami z Ford Trucks – mówi Tomasz Mądel, prezes zarządu DSS Polska.

    Sieradzki oddział firmy zlokalizowany jest w Monicach, w bliskim sąsiedztwie trasy S8. DSS Polska dysponuje ponadto oddziałem w Krakowie, a główną sferą działalności firmy są usługi transportowe, realizowane zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. Przedsiębiorstwo ma ponadto serwis pojazdów ciężarowych, dlatego w sieci Ford Trucks z powodzeniem będzie mogło realizować również usługi serwisowe – Specjalizujemy się w naprawach pojazdów ciężarowych i nadal chcemy rozwijać się na tym polu, a współpraca z Fordem na pewno nam to ułatwi – oznajmia Tomasz Mądel.

    DSS Polska przed dołączeniem w struktury Ford Trucks zakupiła dwa flagowe modele producenta, pojazdy F-MAX, aby we własnym zakresie zweryfikować możliwości samochodów i w codziennej eksploatacji sprawdzić ich parametry. – Chciałbym sprzedawać swoim klientom pewny i sprawdzony produkt, nadający się w 100% do pracy. Moje dotychczasowe doświadczenia z marką przekonują mnie, że Ford F-MAX to właściwy wybór, który z czystym sumieniem mogę polecić każdemu użytkownikowi – mówi Tomasz Mądel. – Sam również planuję wymianę części własnej floty na F-MAX-y, o tym jak duża będzie to część zadecyduje jednak rynek, a więc m.in. kontrakty z klientami z branży budowlanej i stalowej, w których działamy bardzo szeroko.

    Obecnie sieć dealerska Ford Truck składa się z ośmiu punktów. Każdy z nich tworzy również sieć serwisową, którą dodatkowo niebawem uzupełni PUH Automax. Jeszcze w tym roku firma planuje jej powiększenie o trzy lub cztery oddziały dealerskie oraz kilka serwisowych. – PUH Automax to nasz wieloletni partner świadczący usługi w bardzo wysokim standardzie, dodatkowo znajdujący się w dobrej z naszego punktu widzenia lokalizacji, na południe od Warszawy. W przypadku klientów, którzy zakupili pojazdy w naszym biurze w Cząstkowie Polskim, ale nie jeżdżą w tym kierunku, będzie to znaczące ułatwienie i szybszy dostęp do wysokiej jakości usług serwisowych – dodaje Sławomir Rybarczyk. 

    – Poza regionem Wielkopolski, chcemy również rozwinąć ścianę wschodnią, a więc Lublin, Rzeszów i Białystok. W bliskim sąsiedztwie tych miast planujemy otwarcie punktów dealerskich Ford Trucks. O tym jak szybko uda nam się zrealizować tę koncepcję w dużym stopniu zadecyduje jednak sytuacja związana z COVID-19. Pandemia nie sprzyja takim ruchom, robimy jednak wszystko, aby na mapie we wschodnich rejonach Polskich jak najszybciej pojawiły się nasze punkty – oznajmia Sławomir Rybarczyk i dodaje – Bez względu na okoliczności dodatkowo będziemy również starali się rozwijać sieć serwisową. Planując w całej Polsce około 11 punktów dealerskich, musimy mieć w zanadrzu dodatkowo kilka punktów serwisowych, aby również pod tym względem zadbać o odpowiednie pokrycie rynku. W 2021 roku planujemy otwarcie około pięciu takich punktów. Obecnie nie ma potrzeby, aby było ich więcej, ponieważ naszych pojazdów nie jeździ jeszcze w Polsce zbyt wiele. Wydaje się, że na dziś zakładana przez nas liczba punktów dealerskich i serwisowych byłaby optymalnym rozwiązaniem, zbyt duże ich otwarcie mijałaby się z celem i potrzebami rynku.

    (CYPH)
    Fot. Ford Trucks

    Tagi : Dealer, Ford Trucks, logistyka
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone