Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » FORD: Strategiczne partnerstwo z Erwin Hymer Group

    FORD: Strategiczne partnerstwo z Erwin Hymer Group

    17 stycznia, 2022
    Aktualności, Elektromobilność, Rynek

    Firmy Ford-Werke GmbH z siedzibą w Kolonii i Erwin Hymer Group (EHG) z siedzibą w Bad Waldsee ogłosiły, że podpisały umowę ramową na dostawę Fordów – Transita i Transita Custom jako modeli, na bazie których będą powstawać samochody rekreacyjne i kampery.

    FORD Strategiczne partnerstwo z Erwin Hymer Group, Ciężarówki i Logistyka

    Ponadto Ford i EHG uzgodniły strategiczne partnerstwo, które formalizuje wspólny pogląd na przyszłe potrzeby klientów aut rekreacyjnych, regulacje prawne, przepisy dotyczące emisji, elektryfikację, cyfryzację i łączność, a także na integrację systemów asystujących. Ford – wiodący europejski producent lekkich samochodów dostawczych – będzie również współpracował z EHG przy opracowywaniu pojazdów rekreacyjnych marek, które należą do Grupy Erwin Hymer.

    Umowa ramowa obejmuje dostawę Fordów – Transita i Transita Custom jako modeli, na bazie których od 2022 roku będą powstawać samochody rekreacyjne i kampery. Nowe strategiczne partnerstwo pozwoli również na wspólne opracowywanie produktów, które zaspokoją przyszłe potrzeby klientów zainteresowanych autami rekreacyjnymi.

    Umowa umożliwi obydwu firmom dalsze czerpanie korzyści z rynku pojazdów rekreacyjnych, który znacznie się rozwinął w ciągu ostatnich ośmiu lat, co tworzy nowe możliwości dla Forda. Z kolei EHG – europejski lider rynku samochodów kempingowych – poszerza w ten sposób bazę dostawców pojazdów i poprawia swoje zdolności produkcyjne, które zostały ograniczone przez kryzys półprzewodników. EHG jest również częścią Thor Industries – największego na świecie producenta pojazdów rekreacyjnych – i jako zaletę postrzega fakt, że Ford produkuje modele z rodziny Transita także w Ameryce Północnej i Chinach.

    Nowa umowa obejmuje dostawę modelu Ford Transit w wersji furgon i jako podwozie do zabudowy, a także samochodu dostawczego Ford Transit Custom kombi, przeznaczonego do przeróbki przez marki EHG na kampery typu van, kampery półzintegrowane i kampery z wnęką. Ford będzie produkować pojazdy dla EHG w zakładzie w Kocaeli w Turcji, które będą dostarczane od 2022 do 2024 roku. Ford zainwestuje w zwiększenie mocy produkcyjnych w fabryce w Kocaeli, a także wzmocni strukturę organizacyjną w różnych europejskich oddziałach.

    EHG spodziewa się silnego wzrostu popytu na kompaktowe samochody kempingowe klasy 1T oparte na modelu Transit Custom także dlatego, że ich wszechstronność, zwrotność i rozmiar sprawiają, że świetnie nadają się one do codziennej eksploatacji. Samochody kempingowe z podnoszonym dachem – dostępne z krótkim lub z długim rozstawem osi – stają się coraz popularniejsze, ponieważ umożliwiają korzystanie na przykład z wielopoziomowych parkingów i promów.

    Samochody kempingowe z podnoszonym dachem – dostępne z krótkim lub z długim rozstawem osi – stają się coraz popularniejsze, ponieważ umożliwiają korzystanie na przykład z wielopoziomowych parkingów i promów.

    Samochody kempingowe z podnoszonym dachem – dostępne z krótkim lub z długim rozstawem osi – stają się coraz popularniejsze, ponieważ umożliwiają korzystanie na przykład z wielopoziomowych parkingów i promów.

    Relacja z tradycją

    Ogłoszenie strategicznego partnerstwa nie jest pierwszą umową biznesową między Fordem a EHG. Na początku lat 80. Ford Transit był podstawą pojazdu o nazwie Hymercar – pierwszego kampera marki Hymer. W 2004 r. Ford i Hymer zgodzili się na wykorzystanie samochodów marki Ford w kamperach półzintegrowanych, w pełni zintegrowanych oraz wnękowych. – Dwie serie Forda Transita przekonały nas o swojej przydatności na potrzeby naszych marek. Nasi klienci docenią szczególnie ich wszechstronność, innowacyjne systemy asystujące i atrakcyjny design. Ford ma również jasną strategię rozwoju działalności w Europie w zakresie samochodów użytkowych, która naszym zdaniem jest niezbędna do dalszego rozszerzania długoterminowego partnerstwa – powiedział Martin Brandt, dyrektor generalny Erwin Hymer Group.

     – W Fordzie mamy wieloletnie doświadczenie w produkcji kamperów i wielką pasję do tego typu aut. Cieszymy się również, że Transit i Transit Custom – zwłaszcza nowe wersje Active i Trail – spodobały się Erwin Hymer Group i że będziemy zaopatrywać kolejnego silnego i innowacyjnego partnera w jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku w Europie – dodał Hans-Jörg Klein, wiceprezes zarządu Ford-Werke GmbH.

    Typowy nabywca kampera zmienia się, co stwarza nowe wyzwania i daje nowe możliwości rozwoju producentom. W 2020 roku 45 procent wszystkich nowych samochodów kempingowych zarejestrowanych w Niemczech kupiły osoby w wieku od 55 do 64 lat. Teraz samochody kempingowe coraz częściej przyciągają młodszych nabywców – co prowadzi do nowych projektów z nowoczesnym zagospodarowaniem wnętrza, inteligentniejszymi rozwiązaniami umeblowania, większą liczbą akcesoriów do wyboru i atrakcyjnym wyglądem z dwukolorowym nadwoziem. Młodsi klienci to osoby samotne i rodziny, poszukujące bardziej elastycznego stylu życia, w którym kamper może być mobilnym biurem lub stałym domem w ramach trendu „van life”.

    (s)
    Fot. Ford

    Tagi : Ford, kamper
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone