Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » 4x4 » FORD: Nowe Rangery ze specjalną zabudową skrzyni ładunkowej dla wymagającego klienta flotowego

    FORD: Nowe Rangery ze specjalną zabudową skrzyni ładunkowej dla wymagającego klienta flotowego

    25 czerwca, 2021
    4x4, Aktualności

    Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zwiększyło flotę o trzynaście nowych Fordów Rangerów w wersji XLT. Wszystkie wyposażone są w specjalne zabudowy ułatwiające pracę w najcięższych warunkach.

    FORD, Nowe Rangery ze specjalną zabudową skrzyni ładunkowej dla wymagającego klienta flotowego

    Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo powiększyło swoją flotę o 13 nowych Fordów Rangerów w wersji XLT ze specjalną zabudową skrzyni ładunkowej. To już kolejna tego typu umowa. Samochody dostarczyła firma Bemo Motors, a zabudowała Auto Galeria z Gorzowa Wielkopolskiego.

    Wszystkie Rangery będące częścią zamówienia napędzane są silnikiem wysokoprężnym 2.0 EcoBlue o mocy 170 KM (125 kW). Jednostka ta generuje maksymalny moment obrotowy 420 Nm, który zapewnia bezproblemowy przewóz nawet ciężkich ładunków. Silnik wykorzystuje dwie turbosprężarki, pracujące szeregowo przy niższych prędkościach obrotowych, dla zwiększenia momentu obrotowego oraz szybkości reakcji na działania kierowcy. Natomiast przy wyższych prędkościach obrotowych silnika, odcinana jest mniejsza turbosprężarka, a większa odpowiada za szybszy przyrost mocy maksymalnej. Układ współpracuje z sześciobiegową mechaniczną przekładnią.

    Samochód wyposażony jest w napęd na cztery koła z przełącznikiem na konsoli środkowej, który umożliwia kierowcy wybór napędu podczas jazdy – na tylne albo na wszystkie koła. Rzecz jasna funkcja ta szczególnie przydaje się podczas jazdy w zmieniających się warunkach. Możliwości terenowe pojazdu poprawia reduktor.

    Rangery dla PGNiG otrzymały też stalowe felgi o rozmiarze 16 cali oraz terenowe opony Radar Renegade A/T5 z bieżnikiem gwarantującym wysoką przyczepność nawet na najgorszej jakości drogach. Wszystkie zamówione samochody mają wytrzymałe tylne zawieszenie na resorach piórowych.

    Pojazdy wykonano w dwóch rodzajach zabudów. Dziewięć z nich jest wyposażonych w specjalną zabudowę skrzyni ładunkowej typu hardtop z trzema otwieranymi pokrywami. Cztery natomiast wyposażono w podnoszoną pokrywę paki, wykonaną z wysokiej jakości tworzywa ABS. Rozwiązanie to ma wiele zalet – pozwala zoptymalizować miejsce na skrzyni, a także chronić sprzęt przed deszczem przy jednoczesnej bardzo niskiej wadze, wysokiej wytrzymałości i aerodynamicznej konstrukcji. Ma ona niezależną lampkę oraz sterownik, dzięki któremu można ustawiać ją w kilku pozycjach. Obie konstrukcje dostarczyła renomowana marka Aeroklas.

    Wszystkie samochody są wyposażone także w hak holowniczy firmy Brink oraz złącze elektryczne przyczepy. Ranger w tym wariancie ma zdolność holowania przyczepy o masie do 3500 kg, czyli przewożenia dodatkowego sprzętu w razie konieczności.

    Zabudowami Rangerów zajęła się Auto Galeria z Gorzowa Wielkopolskiego. To jedna z firm zabudowujących współpracujących z Fordem. Klienci współpracując z tymi podmiotami otrzymują produkty tworzone przez profesjonalistów z dostępem do specjalistycznej wiedzy Forda. Mają oni bowiem dostęp do szczegółowych instrukcji Forda dotyczących osprzętu i sposobu montażu.

    Dzięki bliskiej współpracy firmy mogą wykorzystać pełen potencjał samochodów jako bazy do modyfikacji. Wszystkie zmiany są objęte gwarancją odpowiadającą warunkom gwarancji firmowej, oferowanej w pojazdach Forda. – Ranger to kultowy już pojazd. Jest idealnym kompanem dla osób pracujących w najtrudniejszych warunkach potrzebujących bezawaryjnego, świetnie wyposażonego i doskonale wyglądającego samochodu. Nasza oferta zabudów sprawia, że mogą oni przewozić swój specjalistyczny sprzęt w profesjonalny i bezpieczny sposób – mówi Andrzej Medycki, dyrektor zakładu Auto Galeria.

    Ford Ranger jest od 2015 roku najlepiej sprzedającym się w Europie pick-upem, w dodatku nagrodzonym tytułem International Pick-up Award 2020. Wszystko dzięki niezawodności, świetnemu wyposażeniu, komfortowi jazdy oraz właściwościom terenowym. W Polsce samochód również doskonale się sprzedaje. Jest zdecydowanym liderem w swoim segmencie, z udziałem przekraczającym 40%. Ranger w naszym kraju dostępny jest w czterech różnych wersjach i z trzema kabinami do wyboru. Jego gama silnikowa obejmuje mocne jednostki stworzone do pracy w najtrudniejszych warunkach. Dodatkowo samochód jest wyposażony w wiele nowoczesnych technologii, które ułatwiają podróże i pracę.

    (s)
    Fot. Ford

    Tagi : Ford, Ranger
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone