Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Fliegl: Niezwykle elastyczny transport dzięki podwoziu Vario V3+

    Fliegl: Niezwykle elastyczny transport dzięki podwoziu Vario V3+

    26 września, 2022
    Aktualności, Naczepy, Polecane

    Transport szerokiej gamy różnych kontenerów wymiennych o ogromnym udźwigu umożliwia naczepowe podwozie Fliegl Vario V3+. Kontenery 20-, 30-, 40-stopowe, dwa 20-stopowe, a nawet jeden 45-stopowy, można przewozić tą naczepą dzięki przedniemu i tylnemu wysuwowi oraz funkcji środkowego teleskopowania. M.in. taką naczepę można było zobaczyć na stoisku firmy na IAA Transportation.

    Fliegl, Niezwykle elastyczny transport dzięki podwoziu Vario V3+

    Naczepę Fliegl V3+ można szybko dostosować do danego zastosowania. Co więcej, przy masie własnej od 4700 kg oferuje znaczny zapas ładowności i nie wymaga specjalnego zezwolenia na przewóz kontenerów 45-stopowych.

    Składane podpory środkowe oznaczają, że V3+ może pomieścić pojemniki z tunelami gęsiej szyi i bez nich. Podwozie można indywidualnie wydłużyć na trzy sposoby: przedni wysięgnik montowany na rolkach z nową blokadą składaną zintegrowaną z podwoziem (stąd V3+) można wyciągnąć ręcznie, natomiast wysięgnik tylny, również montowany na rolkach, jest obsługiwany za pomocą ręcznej korby. Teleskopowanie centralne zostało zaprojektowane jako teleskopowe podwozie szkieletowe z blokadą śrubową. Niska szyjka ramy podwozia odpowiada wysokości zamka kontenerowego, co oznacza, że V3+ jest idealna w przypadku ograniczeń wysokości w transporcie transgranicznym i transporcie w Szwajcarii.

    Lekko przesunięty rozstaw osi pozwala na maksymalną dopuszczalną masę całkowitą 44 t w transporcie kombinowanym. Przemyślana konstrukcja podwozia Vario zapewnia maksymalną zmienność i optymalny rozkład obciążenia. Pierwsza oś została zaprojektowana jako oś podnoszona i służy jako pomoc w podejściu, łącznie z wymuszonym opuszczaniem: do przeciążenia osi 30% i maksymalnej prędkości 25 km/h oś może być podnoszona nawet pod obciążeniem. Zapewnia to większy nacisk w dół na płytę siodła i lepszą przyczepność na mokrych, śliskich podłożach. Od prędkości 25 km/h oś jest ponownie opuszczana automatycznie.

    Funkcja odciążenia osi Tele Control ułatwia teleskopowanie. Trzy osie z hamulcami tarczowymi SAF – tak jak każda oś opuszczająca fabrykę Fliegl – są mierzone i precyzyjnie ustawiane za pomocą laserów, co zmniejsza zużycie opon i zapewnia niższe zużycie paliwa. Lekkie, aluminiowe felgi przyczyniają się do uzyskania niskiej masy własnej.

    Dwa zestawy lamp LED oświetlają obszar roboczy z tyłu, a zespoły świateł, boczne światła obrysowe, światła pozycyjne i śledzące również mają konstrukcję diodową. Na pokładzie znajduje się również gaśnica ze schowkiem i uchwytem na koło zapasowe. Chlapacze rozciągają się na całej szerokości, co poprawia widoczność kierowcom za pojazdem.

    Gwarantowana jest trwała ochrona przed korozją; Fliegl oferuje 10-letnią gwarancję na korozję perforacyjną. Zarówno przednia, jak i tylna przedłużka są ocynkowane ogniowo. Jako jedyny producent pojazdów na rynku Fliegl bierze pod uwagę również wsporniki resorów pneumatycznych; umieszczone w najniższym punkcie pojazdu, są trwale narażone na zabrudzenia i wilgoć. Dzięki cynkowanym ogniowo ramionom pneumatycznym mają długą żywotność.

    Najważniejsze informacje w skrócie

    • trzyosiowa naczepa kontenerowa Vario, typ SDS 380 V3+
    • masa własna ok. 4700 kg, ładowność ok. 33.330 kg
    • podwozie można teleskopować z przodu, pośrodku i z tyłu; dla kontenerów 20-, 30-, 40- i 45-stopowych; również na dwa kontenery 20-stopowe
    • oś podnoszona pierwszej osi, w tym pomoc w podejściu i wymuszone opuszczanie
    • przesunięty rozstaw osi dla całkowitej masy zestawu 44 t w transporcie kombinowanym
    • pakiet Premium LED, gaśnica, uchwyt na koło zapasowe, wykrywanie obciążenia osi

    (s), fot. Fliegl

    Tagi : Fliegl
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,83
    Pb95
    6,04
    ON
    6,11
    LPG
    3,18
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,27
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,56
    GPB/PLN
    5,15
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda