Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » FAYMONVILLE: Naczepa MAX100 teraz z przedłużeniem i dwiema parami wnęk na koła

    FAYMONVILLE: Naczepa MAX100 teraz z przedłużeniem i dwiema parami wnęk na koła

    1 czerwca, 2021
    Aktualności, Ponad normatyw

    Modułowy zestaw konstrukcyjny w naczepie MAX Trailer jest dalej rozbudowywany. Naczepa niskopodwoziowa MAX100 z samosterującą osią jest teraz dostępna również z dwiema parami wnęk na koła i teleskopową platformą ładunkową.

    FAYMONVILLE: Naczepa MAX100 teraz z przedłużeniem i dwiema parami wnęk na koła, Truckslog.pl

    Głębokie wgłębienia na koła umożliwiają transport ładowarek kołowych i wywrotek o zoptymalizowanej wysokości. Wnękę na przednie koło można dowolnie regulować za pomocą przedłużki. Elementy wsuwane służą do dostosowania powstałej rynny do ładowanej maszyny i jej rozstawu osi. Zoptymalizowana pod względem masy konstrukcja semi-niskopodwoziowa zapewnia użytkownikowi znaczne zwiększenie ładowności podczas wykonywania jego zadań.

    Aby załadunek i rozładunek maszyn był jak najbardziej bezpieczny, pasy wjazdowe zapewniają maksymalną przyczepność. Kąt wejścia jest zaprojektowany tak, aby pojazdy kołowe o niskim kącie zwisu mogły bezpiecznie znaleźć swoją pozycję. Wymiary wnęki na koła pozwalają na montaż każdego typu ładowarki kołowej z różnymi średnicami opon, rozstawem osi i masą.

    Wkładki we wgłębienia na koła szybko i łatwo tworzą płaską przestrzeń ładunkową.

    Wkładki we wgłębienia na koła szybko i łatwo tworzą płaską przestrzeń ładunkową.

    Jak przystało na prawdziwie wszechstronną naczepę, MAX100 jest również wyposażona na każdą ewentualność. Menedżer produktu wyjaśnia: – Wkładki we wgłębienia na koła szybko i łatwo tworzą płaską przestrzeń ładunkową – wyjaśnia Mario Faymonville, menedżer produktu. – Daje to pojazdowi dodatkową wszechstronność w zakresie przewożenia pojazdów gąsienicowych, kontenerów lub innych towarów. Pomocne są również wysuwane podpory w obszarze załadunku. Pojazd jest opcjonalnie dostępny z muldą o głębokości 300 mm.


    Jeśli chodzi o rampy, MAX Trailer oferuje wybór między mocnymi rampami stalowymi i aluminiowymi. Płaski kąt rampy umożliwia użytkownikowi umieszczenie pojazdów o niewielkim prześwicie. Liczne punkty mocowania, otwory mocujące w profilu krawędziowym i malowana osłona antypoślizgowa zapewniają niezbędne bezpieczeństwo ładunku.

    (s)
    Fot. Faymonville

    Tagi : naczepy, transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone