FAYMONVILLE: Naczepa MAX100 teraz z przedłużeniem i dwiema parami wnęk na koła
Modułowy zestaw konstrukcyjny w naczepie MAX Trailer jest dalej rozbudowywany. Naczepa niskopodwoziowa MAX100 z samosterującą osią jest teraz dostępna również z dwiema parami wnęk na koła i teleskopową platformą ładunkową.

Głębokie wgłębienia na koła umożliwiają transport ładowarek kołowych i wywrotek o zoptymalizowanej wysokości. Wnękę na przednie koło można dowolnie regulować za pomocą przedłużki. Elementy wsuwane służą do dostosowania powstałej rynny do ładowanej maszyny i jej rozstawu osi. Zoptymalizowana pod względem masy konstrukcja semi-niskopodwoziowa zapewnia użytkownikowi znaczne zwiększenie ładowności podczas wykonywania jego zadań.
Aby załadunek i rozładunek maszyn był jak najbardziej bezpieczny, pasy wjazdowe zapewniają maksymalną przyczepność. Kąt wejścia jest zaprojektowany tak, aby pojazdy kołowe o niskim kącie zwisu mogły bezpiecznie znaleźć swoją pozycję. Wymiary wnęki na koła pozwalają na montaż każdego typu ładowarki kołowej z różnymi średnicami opon, rozstawem osi i masą.
Jak przystało na prawdziwie wszechstronną naczepę, MAX100 jest również wyposażona na każdą ewentualność. Menedżer produktu wyjaśnia: – Wkładki we wgłębienia na koła szybko i łatwo tworzą płaską przestrzeń ładunkową – wyjaśnia Mario Faymonville, menedżer produktu. – Daje to pojazdowi dodatkową wszechstronność w zakresie przewożenia pojazdów gąsienicowych, kontenerów lub innych towarów. Pomocne są również wysuwane podpory w obszarze załadunku. Pojazd jest opcjonalnie dostępny z muldą o głębokości 300 mm.
Jeśli chodzi o rampy, MAX Trailer oferuje wybór między mocnymi rampami stalowymi i aluminiowymi. Płaski kąt rampy umożliwia użytkownikowi umieszczenie pojazdów o niewielkim prześwicie. Liczne punkty mocowania, otwory mocujące w profilu krawędziowym i malowana osłona antypoślizgowa zapewniają niezbędne bezpieczeństwo ładunku.
(s)
Fot. Faymonville