Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]

W ReTrailer proces renowacji to znacznie więcej niż klasyczna usługa serwisowa. Firma będąca częścią Grupy Wielton wdrożyła przemysłowy, powtarzalny i ustandaryzowany model działania, który pozwala na odtworzenie pełnej funkcjonalności używanych naczep przy jednoczesnym wydłużeniu ich cyklu życia. Wszystko odbywa się według ściśle określonych etapów technologicznych – od oceny technicznej i diagnostyki ramy, przez demontaż, czyszczenie, zabezpieczanie antykorozyjne, aż po regenerację lub wymianę kluczowych komponentów: instalacji elektrycznej, pneumatycznej czy osi i układów jezdnych.
– Postawiliśmy na przemysłowe podejście do renowacji, bo tylko takie gwarantuje skalowalność, jakość i przewidywalność. Dla operatorów flot to znaczy jedno: mogą traktować odnowioną naczepę jako pełnowartościowy zasób, a nie kompromis – wyjaśnia Daniel Zając, Dyrektor Pionu Operacyjnego w ReTrailer.
Zwieńczeniem procesu jest kompleksowy montaż oraz testy końcowe, które gwarantują osiągnięcie parametrów technicznych i użytkowych porównywalnych z nowymi pojazdami. Każda naczepa opuszczająca zakład otrzymuje pełną dokumentację, w tym certyfikat CO₂ oraz gwarancję.
Takie podejście to nie tylko ekonomiczna alternatywa dla zakupu nowych naczep, ale również konkretna odpowiedź na wyzwania związane z wdrażaniem zasad gospodarki cyrkularnej. Renowacja pozwala na istotne ograniczenie emisji związanych z produkcją nowych pojazdów oraz zmniejszenie zużycia surowców. To rozwiązanie, które łączy korzyści środowiskowe z optymalizacją kosztów działalności.
ReTrailer nie kończy swojej roli na renowacji. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie flot pojazdami z drugiego obiegu, firma rozwija pełen ekosystem usług – od skupu i sprzedaży używanych naczep, przez wynajem naczep, aż po profesjonalną obsługę posprzedażową. Dzięki temu klienci zyskują kompleksowe wsparcie na każdym etapie zarządzania taborem.
W obliczu presji kosztowej i regulacyjnej, fabryczna renowacja naczep staje się nie tylko realną alternatywą, ale wręcz koniecznością. ReTrailer udowadnia, że poprzez standaryzację i kontrolę jakości można z powodzeniem wdrażać rozwiązania zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju – bez kompromisów dla funkcjonalności czy bezpieczeństwa.
(R)
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]
Koszty opłat drogowych w transporcie w przeliczeniu na kilometr zaczynają być porównywalne, a niekiedy nawet i […]
Samochód ciężarowy miał pękniętą przednią szybę, a naczepa nie miała ważnego okresowego badania technicznego. Litewski zestaw […]











