Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » ELEKTROMOBILNOŚĆ: UFI Filters wprowadza moduł chłodzący dla e-osi w elektrycznych samochodów ciężarowych

    ELEKTROMOBILNOŚĆ: UFI Filters wprowadza moduł chłodzący dla e-osi w elektrycznych samochodów ciężarowych

    28 września, 2021
    Aktualności, Elektromobilność, Rynek

    Grupa UFI Filters będzie dostarczać na pierwszy montaż moduł chłodzący (multiwymiennik ciepła) oleju przekładniowego do elektrycznego samochodu ciężarowego produkowanego seryjnie przez Daimler Truck AG. Inwestycja ta oznacza wejście Grupy w branżę pojazdów ciężarowych z napędem elektrycznym.

    SERWIS. UFI Filters wprowadza moduł chłodzący dla e-osi w elektrycznych samochodów ciężarowych, Ciężarówki i Logistyka

    Moduł chłodzący UFI współdziała z obiegiem oleju przekładniowego w e-osi, łącząc dwa zintegrowane silniki elektryczne, które generują moc ciągłą 330 kW oraz moc maksymalną 400 kW.

    Moduł, opracowany wspólnie z niemieckim producentem pojazdów i wytwarzany przez UFI Filters w zakładzie w Opolu, w Polsce, składa się z dwóch par wymienników ciepła pracujących równolegle, zamontowanych na aluminiowym korpusie.

    Podstawowym zadaniem modułu UFI jest optymalizacja temperatury oleju przekładniowego w układzie. Wymienniki ciepła, wykonane z aluminium przy użyciu nowoczesnej techniki lutowania próżniowego, zapewniają dłuższą żywotność układu dzięki wysokiej wydajności i pomagają zmniejszyć zużycie energii.

    – Jesteśmy dumni z tego projektu, który pozwoli nam wejść na rynek elektrycznych ciężarówek. Wraz z rozwojem nowoczesnych, aluminiowych wymienników ciepła, produkowanych w naszym europejskim zakładzie, robimy ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Ponadto, UFI Filters po raz kolejny potwierdza, że jest partnerem największych producentów samochodów. Obok innowacyjnych rozwiązań, wiedziemy prym w dziedzinie rozwoju technologii dla mobilności przyszłości, co dodatkowo wzmacnia wysoką jakość oferty na pierwszy montaż – komentuje Rinaldo Facchini, CEO UFI Filters Group.

    (CYPH)
    Fot. UFI Filters

    Tagi : części zamienne
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone