Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » DUNLOP: Nowa opona SP247 do naczep – wysokie osiągi i niski koszt na kilometr

    DUNLOP: Nowa opona SP247 do naczep – wysokie osiągi i niski koszt na kilometr

    19 czerwca, 2020
    Aktualności, Opony

    Dunlop wprowadza SP247, nową oponę do naczep, która oferuje flotom zwiększone osiągi w każdych warunkach pogodowych, długie przebiegi oraz niski koszt w przeliczeniu na kilometr.

    DUNLOP: Nowa opona SP247 do naczep - wysokie osiągi i niski koszt na kilometr, Magazyn Ciężarówki
    Nowa opona Dunlop SP247 do naczep. 

    Ogumienie typu SP247 charakteryzuje się wszechstronnością we wszystkich zastosowaniach, w tym w transporcie długodystansowym i regionalnym, jak również w miejskich i trudnych warunkach drogowych. Nowa linia zastępuje dotychczasową oponę Dunlop SP246.

    – Nowa linia produktów oferuje doskonałą zimową trakcję bez uszczerbku dla innych kryteriów osiągów. Jest ona w pełni zgodna z najbardziej rygorystycznymi, europejskimi przepisami dotyczącymi opon zimowych, które wymagają stosowania ogumienia z oznaczeniem 3PMSF – powiedział Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu opon użytkowych w Europie.

    Solidna konstrukcja

    Dunlop SP247 charakteryzuje się solidną konstrukcją z 5 lub 6 żebrami. Najnowsze rozwiązania techniczne obejmują mocną i trwałą konstrukcję karkasu, głębokie lamele oraz efektywną paliwo mieszankę bieżnika, która jest bardzo odporna na ścieranie. Wszystkie rozmiary opon można poddać regeneracji.

     

    Rozmiar

    Indeks nośności/

    prędkości 1

    Indeks nośności/

    prędkości

    2

     

    Opór toczenia

    Przyczepność na mokrej nawierzchni

    Hałas

    Ilość żeber

    435/50 R 19.5

    160 J

     

     

    B

    B

    ))

    6-żebrowa

    385/65 R 22.5

    164 K

    158 L

    HL

    C

    B

    ))

    5-żebrowa

    385/55 R 22.5

    160 K

    158 L

     

    *

    *

    *

    6-żebrowa

    (*)Europejskie klasy oznakowania opon nie są jeszcze dostępne.

    Zoptymalizowany układ żeber zapewnia równomierny rozkład nacisku i wytrzymałość barku. Lamele w profilu bieżnika sięgają aż do 2/3 pełnej głębokości bieżnika, a więc poza pięćdziesięcioprocentowy próg zużycia. Tworząc dodatkowe krawędzie wgryzające, zazębiają się z nawierzchnią drogi, zapewniając zoptymalizowaną przyczepność, która utrzymuje się do późnego etapu eksploatacji opony. Dłuższa żywotność i przebiegi są możliwe dodatkowo dzięki właściwościom nowego produktu w zakresie odporności na uszkodzenia i zużycie.

    Skład chemiczny i sieć polimerów w mieszance bieżnika dają niższy opór toczenia opony i przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii i paliwa.

    Na każde warunki

    Nowa naczepowa opona Dunlop SP247 zapewnia większe możliwości w każdych warunkach pogodowych – wszystkie rozmiary są oznaczone symbolami M+S i 3PMSF. Oznacza to, że produkty spełniają najbardziej rygorystyczne wymagania przepisów UE, bez kompromisów w innych kluczowych aspektach osiągów, takich jak krótka droga hamowania, lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni przez cały okres eksploatacji, opór toczenia czy przebieg.

    Progresywne przepisy dotyczące opon zimowych w Europie, oprócz osi prowadzącej i napędowej ciągnika, wymagają stosowania produktów z oznaczeniem 3PMSF na osiach naczep. Floty działające w całej Europie są szczególnie zainteresowane montażem opon z oznaczeniem 3PMSF, ponieważ w ten sposób spełniają lokalne wymogi prawne.

    (s)
    Fot. Dunlop

    Tagi : Dunlop, opony ciężarowe
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – sierpień-wrzesień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,49
    Pb95
    5,71
    ON
    5,69
    LPG
    2,79
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,26
    USD/PLN
    3,67
    CHF/PLN
    4,53
    GPB/PLN
    4,99
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.