Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » DAIMLER TRUCK: Koncern uruchamia w Europie produkcję nowej lekkiej ciężarówki FUSO Canter

    DAIMLER TRUCK: Koncern uruchamia w Europie produkcję nowej lekkiej ciężarówki FUSO Canter

    10 grudnia, 2021
    Aktualności, Rynek

    FUSO, japońska spółka córka Daimler Truck i zarazem jeden z wiodących azjatyckich producentów pojazdów użytkowych, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży w Europie nowego FUSO Cantera. Od grudnia 2021 r. ten lekki samochód ciężarowy będzie zjeżdżał z linii produkcyjnej w europejskiej fabryce FUSO w Tramagal w Portugalii.

    DAIMLER TRUCK, Koncern uruchamia w Europie produkcję nowej lekkiej ciężarówki FUSO Canter, Ciężarówki i Logistyka

    Rozpoczęcie produkcji najnowszej generacji pojazdu stanowi kolejny przełomowy moment w pełnej sukcesów historii FUSO Cantera. Nowy model wyróżnia się nowoczesną, na nowo zaprojektowaną kabiną, większym bezpieczeństwem i podwyższonym komfortem.

    Za sprawą nowo opracowanego, kompaktowego układu wydechowego nowy FUSO Canter spełnia normę emisji spalin EURO 6 STEP E. Od sierpnia 2021 r. można zamawiać nowego Cantera w sieci dealerskiej FUSO w całej Europie. – Już od dziesięcioleci FUSO Canter jest międzynarodowym bestsellerem wśród lekkich samochodów ciężarowych, co zawdzięcza najmniejszej średnicy zawracania w swojej klasie, dużej ładowności i swojej uniwersalności – mówi Philipp Panter, Head of Sales, Marketing & Customer Service w firmie FUSO Europe. – Od premiery rynkowej FUSO Cantera w 1963 r. wyprodukowano już ponad 4,5 miliona egzemplarzy tego pojazdu. Wraz z rozpoczęciem produkcji z zadowoleniem zaoferujemy naszym europejskim klientom samochód znacznie ulepszony pod względem bezpieczeństwa i komfortu oraz wyposażony w kabinę o nowym, nowoczesnym designie.

    Nowy model wyróżnia się nowoczesną, na nowo zaprojektowaną kabiną, większym bezpieczeństwem i podwyższonym komfortem.

    Nowy model wyróżnia się nowoczesną, na nowo zaprojektowaną kabiną, większym bezpieczeństwem i podwyższonym komfortem.

    FUSO Canter produkowany w europejskim Tramagal został zaprojektowany w Japonii. Większość jego części pochodzi od ponad 90 europejskich dostawców, w tym silnik, komponenty osi, sprężyny, hamulce, opony, reflektory i lampy, a także fotele i większość elementów wykończenia wnętrza. FUSO dostarcza z Japonii przede wszystkim wymagające skomplikowanej obróbki części do kabiny oraz ramę pojazdu, części osi, kierownicę, układ ogrzewania i klimatyzacji, a także innowacyjną, dwusprzęgłową skrzynię biegów Duonic. – Uruchomienie produkcji to dla nas wszystkich, tu w europejskiej fabryce FUSO w Tramagal, chwila napawająca nas dumą. Od roku 1980 wyprodukowaliśmy już niemal 240 tysięcy ciężarówek FUSO. Teraz ten dorobek znalazł swoją kontynuację w postaci nowego FUSO Cantera, który od dziś zjeżdża z linii produkcyjnej i jak zawsze niezawodnie spełnia wysokie standardy jakościowe FUSO i Daimler Truck – stwierdza Jorge Rosa, prezes i dyrektor zarządzający Mitsubishi Fuso Truck Europe.

    Zakład w Tramagal, położony ok. 150 km na północny wschód od Lizbony, produkuje FUSO Cantera oraz jego siostrzany model z napędem w pełni elektrycznym – FUSO eCantera. Zgodnie z celami zrównoważonego rozwoju Daimler Truck, wyznaczonymi dla europejskich zakładów produkcyjnych, fabryka dąży do osiągnięcia w 2022 r. neutralności produkcji pod względem emisji CO2.

    (s)
    Fot. Daimler Truck

    Tagi : Fuso Canter
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone