DAF: Coraz większa liczba ciężarówek opuszcza fabryki z umową serwisową
Firma DAF Trucks osiągnęła kamień milowy, zawierając 250-tysięczną umowę DAF MultiSupport na naprawy i serwis. Rozwiązanie to gwarantuje najdłuższy czas użytkowania pojazdu bez przestojów dzięki doskonałej obsłudze serwisowej. Zapewnia również operatorom transportowym maksymalne bezpieczeństwo już na wstępie pod względem kosztów na kilometr, a także ułatwienia w zakresie zarządzania i administracji.
Ćwierćmilionowa umowa została podpisana przez szwedzko-niemiecką firmę Baton Transport na model DAF XG, który będzie wykorzystywany na trasach międzynarodowych w całej Europie. Firma Baton Transport, założona w 2010 roku, dysponuje blisko 400 pojazdami ciężarowymi i zatrudnia około 800 pracowników.
Przewoźnik łączy centra dystrybucji swoich klientów w 12 krajach europejskich i wyróżnia się w transporcie długodystansowym szybkimi czasami dostaw szerokiej gamy towarów.
Umowy na naprawy i serwis DAF MultiSupport są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb. Operatorzy mogą samodzielnie wybrać poziom usług i okres obowiązywania umowy, a także mają możliwość rozszerzenia jej zakresu, tak aby uwzględniała również na przykład zabudowy/nadwozia.
Co więcej, to dealer DAF-a zajmuje się wszelkim planowaniem i administracją związaną z przeglądami, umożliwiając firmom transportowym skupienie się na ich podstawowej działalności.
Dzięki umowie na naprawę i serwis DAF MultiSupport, operatorzy transportowi mają zapewnioną doskonale utrzymaną flotę i maksymalną dostępność pojazdów przy stałej cenie za kilometr. DAF MultiSupport obejmuje cztery pakiety serwisowe, począwszy od obsługi profilaktycznej, aż po komplet wszystkich możliwych usług w zakresie napraw i konserwacji.
Firma Baton Transport, dysponująca 8 biurami w Europie, wybrała umowy DAF MultiSupport Full Care jako standard dla swojej floty DAF, która składa się z ponad 90 pojazdów, w tym coraz większej liczby pojazdów DAF XF, XG i XG+ nowej generacji — zdobywców tytułu International Truck of the Year 2022.
Claus Hansen, dyrektor generalny Baton Transport, komentuje: – Przy zakupie pojazdów ciężarowych najważniejszymi kryteriami są funkcjonalność, komfort kierowcy, bezpieczeństwo i całkowity koszt eksploatacji. DAF MultiSupport daje nam jasny obraz łącznych kosztów. Oznacza to, że ciężarówki będą utrzymywane w dobrym stanie przez długi czas z zapewnieniem maksymalnego czasu pracy bez przestojów, a liczba faktur wystawianych przez warsztat jest ograniczona do minimum. Umowa na naprawy i serwis podpisana z firmą DAF jest dostosowana do naszych potrzeb i pozwala nam skupić się na prowadzeniu naszej podstawowej działalności.
Taka koncentracja na podstawowej działalności dzięki DAF MultiSupport jest dostępna dla każdej firmy. – Dzięki naszym doskonałym usługom pomagamy klientom w uniknięciu przetwarzania stosów faktur i utrzymaniu pojazdów ciężarowych na drodze – mówi Mike Hoefeijzers, dyrektor ds. usług komercyjnych w DAF Trucks. – DAF MultiSupport gwarantuje maksymalny czas pracy bez przestojów, przy minimalnym wysiłku i stałych kosztach na kilometr, co zwiększa wydajność transportu drogowego każdego operatora. Z uwagi na to, że umowa na naprawy i serwis DAF MultiSupport jest zawsze dostosowana do indywidualnych potrzeb, możemy zaoferować odpowiednią umowę serwisową każdej firmie — bez względu na jej wielkość.
(s), fot. DAF Trucks
Views: 1