DAF: Coraz większa liczba ciężarówek opuszcza fabryki z umową serwisową
Firma DAF Trucks osiągnęła kamień milowy, zawierając 250-tysięczną umowę DAF MultiSupport na naprawy i serwis. Rozwiązanie to gwarantuje najdłuższy czas użytkowania pojazdu bez przestojów dzięki doskonałej obsłudze serwisowej. Zapewnia również operatorom transportowym maksymalne bezpieczeństwo już na wstępie pod względem kosztów na kilometr, a także ułatwienia w zakresie zarządzania i administracji.

Ćwierćmilionowa umowa została podpisana przez szwedzko-niemiecką firmę Baton Transport na model DAF XG, który będzie wykorzystywany na trasach międzynarodowych w całej Europie. Firma Baton Transport, założona w 2010 roku, dysponuje blisko 400 pojazdami ciężarowymi i zatrudnia około 800 pracowników.
Przewoźnik łączy centra dystrybucji swoich klientów w 12 krajach europejskich i wyróżnia się w transporcie długodystansowym szybkimi czasami dostaw szerokiej gamy towarów.
Umowy na naprawy i serwis DAF MultiSupport są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb. Operatorzy mogą samodzielnie wybrać poziom usług i okres obowiązywania umowy, a także mają możliwość rozszerzenia jej zakresu, tak aby uwzględniała również na przykład zabudowy/nadwozia.
Co więcej, to dealer DAF-a zajmuje się wszelkim planowaniem i administracją związaną z przeglądami, umożliwiając firmom transportowym skupienie się na ich podstawowej działalności.
Dzięki umowie na naprawę i serwis DAF MultiSupport, operatorzy transportowi mają zapewnioną doskonale utrzymaną flotę i maksymalną dostępność pojazdów przy stałej cenie za kilometr. DAF MultiSupport obejmuje cztery pakiety serwisowe, począwszy od obsługi profilaktycznej, aż po komplet wszystkich możliwych usług w zakresie napraw i konserwacji.
Firma Baton Transport, dysponująca 8 biurami w Europie, wybrała umowy DAF MultiSupport Full Care jako standard dla swojej floty DAF, która składa się z ponad 90 pojazdów, w tym coraz większej liczby pojazdów DAF XF, XG i XG+ nowej generacji — zdobywców tytułu International Truck of the Year 2022.
Claus Hansen, dyrektor generalny Baton Transport, komentuje: – Przy zakupie pojazdów ciężarowych najważniejszymi kryteriami są funkcjonalność, komfort kierowcy, bezpieczeństwo i całkowity koszt eksploatacji. DAF MultiSupport daje nam jasny obraz łącznych kosztów. Oznacza to, że ciężarówki będą utrzymywane w dobrym stanie przez długi czas z zapewnieniem maksymalnego czasu pracy bez przestojów, a liczba faktur wystawianych przez warsztat jest ograniczona do minimum. Umowa na naprawy i serwis podpisana z firmą DAF jest dostosowana do naszych potrzeb i pozwala nam skupić się na prowadzeniu naszej podstawowej działalności.
Taka koncentracja na podstawowej działalności dzięki DAF MultiSupport jest dostępna dla każdej firmy. – Dzięki naszym doskonałym usługom pomagamy klientom w uniknięciu przetwarzania stosów faktur i utrzymaniu pojazdów ciężarowych na drodze – mówi Mike Hoefeijzers, dyrektor ds. usług komercyjnych w DAF Trucks. – DAF MultiSupport gwarantuje maksymalny czas pracy bez przestojów, przy minimalnym wysiłku i stałych kosztach na kilometr, co zwiększa wydajność transportu drogowego każdego operatora. Z uwagi na to, że umowa na naprawy i serwis DAF MultiSupport jest zawsze dostosowana do indywidualnych potrzeb, możemy zaoferować odpowiednią umowę serwisową każdej firmie — bez względu na jej wielkość.
(s), fot. DAF Trucks
- GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym mostem drogowym, który został otwarty w 2021 r. W rezultacie lokomotywy i tabor muszą być transportowane na moście autostrady […]
- Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwojuKażda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na Węgrzech, musi teraz przestrzegać kodeksu postępowania opracowanego przez globalną platformę na rzecz zrównoważonej gumy naturalnej (ang. Global Platform for […]
- CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 rokuCEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. Będzie to kolejny krok w realizacji zobowiązania jakim jest osiągnięcie zerowego poziomu emisji netto do 2050 r. Flota pojazdów […]
- Nooteboom: Bez odwagi nie ma chwały!18 maja 2023 roku zmarł Henk Nooteboom, były dyrektor Koninklijke Nooteboom Groep. Henk Nooteboom miał 79 lat. Był dyrektorem generalnym Nooteboom Trailers od 1975 do 2002 roku. Wspólnie z braćmi Dickiem i Tonem, stworzył podwaliny […]