Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » CONTINETAL: TerminalMaster V.ply nie tylko do portu

    CONTINETAL: TerminalMaster V.ply nie tylko do portu

    28 września, 2020
    Aktualności, Opony, Rynek

    Continental zmienia nazwę opony portowej StraddleMaster+ na TerminalMaster V.ply. Opona zalecana jest do wykorzystywania w portach, na lotniskach i w sektorze przemysłowym.

    CONTINETAL: TerminalMaster V.ply nie tylko do portu, truckslog.pl
    Continental zmienia nazwę opony portowej StraddleMaster+ na TerminalMaster V.ply i rozszerza zalecenia dotyczące jej zastosowania na lotniska i sektor przemysłowy.

    Continental zmienia nazwę opony portowej StraddleMaster+ na TerminalMaster V.ply. Decyzji tej towarzyszy rozszerzenie zaleceń dotyczących zastosowania tego modelu. Do tej pory opona ta była przeznaczona przede wszystkim do użytkowania w portowych, samojezdnych, zautomatyzowanych wózkach AGV (Automated Guided Vehicles).

    Po intensywnych testach laboratoryjnych i w warunkach rzeczywistej eksploatacji u klientów, opona ta jest teraz również zalecana do stosowania na lotniskach i w ciężkim transporcie w sektorze przemysłowym. Dzięki temu, wszystkie obszary zastosowań opony zostały połączone pod nową nazwą: TerminalMaster V.ply.

    Opony do zadań specjalnych

    Wymagania wobec opon specjalistycznych są zróżnicowane. Ogumienie to musi działać w portach morskich, na lotniskach czy w sektorze przemysłowym. Prędkość, odległość, obciążenie, temperatura, warunki gruntowe to tylko niektóre z wielu czynników, które charakteryzują wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się opony tej kategorii. Pojazdy AGV, ciągniki lotnicze i ładowarki boczne często muszą pokonywać krótkie dystanse z małą prędkością. Dlatego opony specjalnego przeznaczenia są narażone na duże obciążenia podczas częstych skrętów w miejscu.

    Opona TerminalMaster V.ply została zaprojektowana w celu zapewnienia dobrej trakcji, nawet w przypadku hamowania awaryjnego. Ponadto, opona ta charakteryzuje się wzmocnionymi ścianami bocznymi i wynikającą z tego wytrzymałością, co skutkuje niższymi kosztami eksploatacji. Zamknięty bark zapewnia precyzyjne trzymanie się toru jazdy na niemal każdej nawierzchni i w każdych warunkach pogodowych. Innowacyjna konstrukcja bieżnika redukuje drgania, co sprawia, że opona TerminalMaster V.ply jest szczególnie przydatna w pojazdach autonomicznych – zapewnia niskie opory toczenia, umożliwia precyzyjne kierowanie i ma długą żywotność dzięki technologii V.ply.

    Stabilność V.ply

    Podczas gdy opony diagonalne są znane ze swoich właściwości tłumiących, a opony radialne sprawdzają się przy wysokich prędkościach, technologia V.ply łączy w sobie zalety obu tych typów opon poprzez połączenie splotu różnych kordów pod określonym kątem.

    Karkas opony V.ply składa się z maksymalnie 20 warstw włókien polimerowych, przymocowanych do trzech drutówek. Ponieważ kord stalowy nie pozwala na optymalne połączenie karkasu z powłoką gumową, w technologii V.ply zastosowano polimer o wysokiej wytrzymałości. W przeciwieństwie do konwencjonalnych opon diagonalnych, krzyżujące się warstwy tekstylne opony V.ply są ułożone pod kątem około 30 stopni. W połączeniu z warstwami bocznymi, zapewnia to zwiększoną sztywność opony i umożliwia uzyskanie większej stabilności i trwałości podczas nagłych manewrów.

    Zwiększona odporność na uszkodzenia, np. uderzenia w przedmioty nieruchome, takie jak krawężniki, ma pozytywny wpływ na żywotność opon. Dlatego też opony V.ply oferują najlepsze osiągi na krótkich dystansach i przy małych prędkościach pod dużym obciążeniem.

    (s)
    Fot. Continental

    Tagi : Ciężarówki, Continental, opony ciężarowe
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone