Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands

    Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands

    17 września, 2020
    Aktualności, Opony

    Continental otrzymał nagrodę Superbrands, która jest przyznawana w wyniku największego w Polsce niezależnego konsumenckiego badania siły i wizerunku marki

    Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands, Truckslog.pl
    Nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental odebrały Marta Oknińska, Marketing Manager CVT oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.

    Continental, niemiecka firma technologiczna i producent opon premium, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, została doceniona w tegorocznej, XIV. edycji badania Superbrands 2020, w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Wcześniej marka Continental już dwukrotnie była wyróżniona przez polskich konsumentów i otrzymała tytuł Superbrands w latach 2018 i 2019. Statuetkę Superbrands 2020 odebrały Marta Oknińska, Marketing Manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.

    – Z dumą i radością odbieramy nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental, która w przyszłym roku będzie obchodziła okrągły jubileusz – 150 lat istnienia na rynku. Dzisiaj możemy się pochwalić statusem wiodącego producenta opon premium oraz dostawcy technologii dla całej branży motoryzacyjnej – powiedziała Marta Oknińska, Marketing Manager CVT w Continental Opony Polska.

    Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10.000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2000 marek, zgrupowanych w 100 kategoriach. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad, w połączeniu z opiniami konsumentów, wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.

    – Co trzeci samochód w Europie wyjeżdża z fabryk na oponach Continental. Jednak warto podkreślić, że Continental oferuje nie tylko opony, ale także innowacyjne rozwiązania technologiczne, w tym systemy bezpieczeństwa w pojazdach – wyjaśnia Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska. – Marka Continental to synonim jakości i zadowolenia klientów. Nasze flagowe modele dostarczają najlepszych doznań na drodze milionom kierowców a nagroda Superbrands to potwierdzenie efektów pracy całego zespołu Continental.

    Wysoka jakość produktów i usług Continental jest doceniana przez partnerów i konsumentów. Nagroda Superbrands 2020 nie jest pierwszym wyróżnieniem marki w 2020 roku. W czerwcu br. Continental otrzymał dwie statuetki w branżowym, ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby 2020 w kategorii „Produkt / Usługa flotowa”. Nagrodzona została opona Continental EcoContact 6 (w podkategorii „Opony”) i ogólnopolska sieć serwisów BestDrive (w podkategorii „Serwis ogumienia”). Aktywność marki Continental docenili także polscy kierowcy: na początku wakacji Continental znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu „Marka Nr 1” niezależnego portalu motoryzacyjnego „Wybór Kierowców”.

    Continental rozwija przełomowe technologie i usługi na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu osób i towarów. Założona w 1871 roku firma technologiczna dostarcza bezpieczne, inteligentne i wydajne rozwiązania dla pojazdów, maszyn, ruchu drogowego i transportu. W 2019 roku wartość sprzedaży wyniosła około 44,5 mld EUR. Continental zatrudnia obecnie około 232.000 pracowników w 59 krajach. Obecnie działalność związana z oponami obejmuje 24 zakłady produkcyjne i rozwojowe zlokalizowane na całym świecie. Jako jeden z wiodących producentów opon, zatrudniający ponad 56.000 pracowników, w roku 2019 dział osiągnął sprzedaż na poziomie 11,7 mld EUR. Continental należy do liderów technologicznych w produkcji opon i oferuje szeroką gamę produktów dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i jednośladów. Dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój Continental wnosi znaczący wkład w bezpieczną, opłacalną i ekologicznie wydajną mobilność. Portfolio firmy obejmuje usługi w zakresie handlu oponami i zastosowań flotowych, a także cyfrowe systemy zarządzania oponami do pojazdów użytkowych.

    (s)
    Fot. Continental

    Tagi : Continental, nagrody
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone