Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » COMETTO: SPMT z 1200 tonami ładunku na terenie fabryki

    COMETTO: SPMT z 1200 tonami ładunku na terenie fabryki

    24 marca, 2021
    Aktualności, Ponad normatyw

    Jeśli chodzi o załadunek ciężkich części do dźwigów, Krebs Korrosionsschutz GmbH sprosta każdemu wyzwaniu. Silna flota samojezdnych, modułowych transporterów Cometto odgrywa w tym kluczową rolę.

    COMETTO: SPMT z 1200 tonami ładunku na terenie fabryki, Truckslog.pl

    W zakładzie w Rostocku zadanie polegało na przetransportowaniu 1200-tonowej, dolnej części obrotowej platformy dźwigu morskiego firmy Liebherr przez teren fabryki. Imponujący ładunek przewożony był na 36 liniach osi Cometto MSPE i dwóch Power Packach o mocy 202 kW każdy. Samobieżne pojazdy modułowe były rozmieszczone na otwartej przestrzeni z 2 x 18 liniami osi obok siebie.

    Grupa Krebs polega na 36 liniach osi samojezdnego transportera Cometto typu MSPE. Flota podzielona jest na sześć jednostek składających się z 6-osiowych wózków, każdy o nacisku na oś 48 t, oraz dwóch Power Packów. Każdy z nimch ma moc 202 kW.

    Ponadto dostępnych jest z nimi kolejnych 12 linii osi 3-metrowej szerokości jednostka samobieżna ModulMAX SP-E z pakietem mocy 372 kW. Oba systemy można połączyć mechanicznie lub elektronicznie.

    (s)
    Fot. Cometto

    Tagi : Ciężarówki, samobieżny pojazd, transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone