Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » CIRCLE K: 100 stacji franczyzowych w Polsce

    CIRCLE K: 100 stacji franczyzowych w Polsce

    5 czerwca, 2021
    Aktualności, Koronawirus, Oleje i paliwa, Rynek

    Sieć Circle K to niemal 380 stacji w całym kraju, wśród nich już sto działa w modelu franczyzowym, a w planach na najbliższy rok firma prognozuje otwarcie kilkudziesięciu kolejnych punktów.

    CIRCLE K: 100 stacji franczyzowych w Polsce, Truckslog.pl

    To kolejny krok milowy w rozwoju firmy i potwierdzenie jak ważny jest dla niej polski rynek, a także jak dużym zaufaniem cieszy się wśród partnerów biznesowych. Wraz z rozwojem sieci, firma wprowadza nowoczesne rozwiązania dla klientów i szereg ułatwień dla franczyzobiorców.

    Wśród stu stacji Circle K działających w modelu franczyzowym znajdują się między innymi te otwarte w ostatnich miesiącach w Rzeszowie, Ropczycach, czy Jeżewie. Stacje wyposażone są zarówno w najnowsze koncepty gastronomiczne, oferujące kultowe hot-dogi, przyrządzane na miejscu ciepłe kanapki czy świeżo wyciskany sok z pomarańczy, jak i pyszną kawę oraz wysokiej jakości paliwo.

    Na stacjach w całym kraju można dokonać płatności mobilnej za paliwo, a na wybranych stacjach zapłacić bezkontaktowo także za myjnię. W ostatnim czasie rozszerzono także dostęp do AdBlue, które można zatankować prosto z dystrybutora już na 88 stacjach. W wybranych lokalizacjach zostały zmodyfikowane również stanowiska do tankownia TIR.

     W trosce o wygodę profesjonalnych kierowców stanowiska zostały wyposażane w nowe wysokowydajne dystrybutory i możliwość obustronnego tankowania. – Rok 2020, jak i początek bieżącego były pełne wyzwań, jednak mimo wielu przeciwności, udało nam się kontynuować strategię rozwoju Circle K. Liczne otwarcia stacji w modelu franczyzowym, ale także własnych oraz rozwój naszej oferty pozapaliwowej to tego najlepszy przykład. Polska postrzegana jest przez grupę Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K, jako atrakcyjny rynek i pragniemy się tu dalej rozwijać – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.

    W ostatnim roku finansowym pod marką Circle K dołączyło do sieci 15 stacji franczyzowych na terenie całego kraju. Franczyzobiorcą może stać się właściciel istniejącej stacji paliw lub działki, na której planuje stację wybudować. Circle K zapewnia partnerom franczyzowym indywidualną opiekę kierowników regionalnych i dostęp do bazy klientów flotowych, posiadających karty Circle K Routex.

    Firma wprowadziła także nowe rozwiązanie technologiczne w postaci webshop, które znacznie upraszcza osobom zarządzającym stacją proces zamówień materiałów merchandisingowych i marketingowych. – Fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie stacji pod marką Circle K, to najlepszy dowód na to, że nasza sieć jest wiarygodnym i atrakcyjnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Sprawdzone rozwiązania globalnej marki czy kompleksowe doradztwo, które oferujemy, są cenione przez naszych partnerów. Wysokiej jakości paliwo, atrakcyjny koncept sklepów typu convenience oraz szereg wprowadzonych w całej sieci nowości i udogodnień dla klientów, to główne czynniki, które decydują o wyborze Circle K na partnera biznesowego, ale to także czynniki, dla których naszą markę wybierają klienci – mówi Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.

    (s)
    Fot. Circle K

    Tagi : Circle K, rynek, stacje paliw
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone