Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Castrol: Odświeżony wizerunek marki

    Castrol: Odświeżony wizerunek marki

    1 marca, 2023
    Aktualności, Oleje i paliwa

    Castrol, światowy lider w dziedzinie środków smarnych wchodzący w skład Grupy BP, prezentuje odświeżony wizerunek marki, który obejmuje unowocześniony wygląd i styl. Odświeżenie wizerunku ma na celu lepsze odzwierciedlenie jej wyjątkowej pozycji na rynku i możliwości, jakie dostrzega w kontekście zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów.

    Castrol: Odświeżony wizerunek marki

    Castrol analizuje możliwości dostarczania rozwiązań i usług, które uzupełnią podstawową działalność firmy w zakresie środków smarnych i zapewnią dodatkową wartość dla klientów. Firma ma już linię Castrol ON zawierającą zaawansowane płyny przeznaczone do pojazdów elektrycznych (EV), która obejmuje oleje przekładniowe, płyny chłodzące i smary do pojazdów elektrycznych, a także ogłosiła plany zainwestowania około 60 milionów dolarów w nowoczesne centrum testowania akumulatorów do pojazdów elektrycznych i laboratorium analityczne w Wielkiej Brytanii.

    Płyn do chłodzenia zanurzeniowego Castrol ON przeznaczony do użycia w centrach danych został w pełni zatwierdzony przez firmę Submer do stosowania w całym portfolio jej produktów.

    Odświeżona tożsamość marki jest wynikiem kompleksowego procesu określania jej strategii, który obejmował szeroko zakrojone badania i analizy, z udziałem interesariuszy, klientów i ekspertów branżowych. Odnowione logo ma bardziej nowoczesny i dynamiczny wygląd oraz podkreśla wyróżniające i mocne strony firmy Castrol i czynnikach, ponieważ firma dąży do zwiększenia swojej atrakcyjności wśród bardziej zróżnicowanej grupy klientów w zakresie środków smarnych, usług i rozwiązań. Logo zachowuje klasyczne kolory marki Castrol: czerwony, zielony i biały, które są silnie z nią kojarzone oraz ma na celu ułatwić zapamiętywanie marki w internecie.

    Odświeżony wizerunek marki będzie wdrażany etapami we wszystkich europejskich oddziałach firmy Castrol w bieżącym oraz 2024 roku. Docelowo ma się pojawić na wszystkich opakowaniach produktów, we wszystkich programach partnerskich i obiektach, a także w działaniach marketingowych online i offline oraz globalnych materiałach sponsoringowych.

    Michelle Jou, dyrektor generalna firmy Castrol: - Odświeżenie marki to strategiczna konieczność, która napędza wzrost, zróżnicowanie i długofalowy sukces.
    Michelle Jou, dyrektor generalna firmy Castrol: – Odświeżenie marki to strategiczna konieczność, która napędza wzrost, zróżnicowanie i długofalowy sukces.

    – Cieszymy się z wprowadzenia odświeżonego wizerunku marki, który otwiera wspaniały rozdział historii naszej firmy – mówi Nicola Buck, dyrektor ds. marketingu firmy Castrol. – Odświeżony wizerunek marki odzwierciedla nasze zaangażowanie w przyszłościowe inwestycje oraz tworzenie nowych możliwości rozwoju i osiągania sukcesu. Świat mobilności i przemysłu musi zmierzyć się z coraz szybszymi zmianami w miarę globalnej transformacji i dążenia do zerowej emisji netto, a klienci wymagają bardziej zrównoważonych rozwiązań. Zmiana jest niezbędnym składnikiem sukcesu firmy Castrol. Sygnalizujemy światu, że jesteśmy nastawieni na przyszłość.

    – Odświeżenie globalnie rozpoznawalnej marki to nie tylko zmiana jej wyglądu czy przekazu – dodaje Michelle Jou, dyrektor generalna firmy Castrol. – Wymaga to ożywienia jej istoty i znaczenia we współczesnym świecie. Musimy słuchać naszych klientów, rozumieć ich zmieniające się potrzeby i aspiracje oraz wykorzystać nasze główne atuty, aby inspirować ich jako marka. Odświeżenie marki nie powinno być jedynie kosmetycznym zabiegiem. Moim zdaniem jest to strategiczna konieczność, która napędza wzrost, zróżnicowanie i długofalowy sukces.

    Odświeżenie marki obejmuje również nową tożsamość dźwiękową. Powstała ona, aby podkreślić odświeżony wygląd i styl poprzez muzykę i dźwięki, które wywołują wrażenia silnie kojarzące się z przyspieszeniem, pędem i dynamicznym ruchem. Nowy, charakterystyczny wizerunek Castrol to wyrazisty i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz sprawienie, że będzie łatwiej zapadał w pamięć. Według firmy Castrol te zmiany zapewnią odbiorcom bardziej angażujące, zapadające w pamięć i efektywne wrażenia związane z marką.

    Firma Castrol odświeżyła swoją markę we współpracy z czołową agencją brandingową i projektową Landor & Fitch oraz wiodącą agencją brandingu dźwiękowego MassiveMusic. Doświadczenie i kreatywność tych dwóch agencji odegrały kluczową rolę w kształtowaniu odświeżonego wizerunku marki.

    (s), fot. Castrol

    Tagi : Castrol
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone