Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Wprowadzenie nowo zaprojektowanych butelek to część realizowanej przez Castrol strategii zrównoważonego rozwoju PATH360, której celem jest ograniczenie ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla oraz poprawa jakości życia.
Wyprodukowanie nowego, pięciolitrowego opakowania oleju Castrol wymaga zużycia o 20% mniej plastiku w porównaniu do poprzedniego. Produkty w takiej pojemności należą do najlepiej sprzedających się spośród gamy Castrol. W 2022 r. firma wyprodukowała w Europie 11 mln opakowań pięciolitrowych, 8,5 mln czterolitrowych, 38,5 mln jednolitrowych i 270 tys. półlitrowych.
Od 2019 r. nowe opakowania wprowadzono na kilku międzynarodowych rynkach Castrol, w tym w Chinach i Indiach, dzięki czemu firma zużyła o 4000 ton plastiku mniej w porównaniu z produkcją poprzednich opakowań małych produktów. Szacuje się, że w Europie nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić około 1000 ton plastiku rocznie (łącznie w całym asortymencie).
Ostre narożniki pięciolitrowych baniek zastąpiono przemyślanymi krawędziami dodającymi im solidności i wytrzymałości, a udoskonalony ogólny kształt opakowania pozwala zmieścić ich więcej na paletach i półkach. Nacisk na optymalizację przestrzeni, widoczny m.in. w przesunięciu uchwytu do narożnika, przekłada się na możliwość umieszczenia obecnie o 28% więcej kartonów z czterolitrowymi opakowaniami na jednej palecie. Podobnie jest w przypadku kartonów z butelkami pięciolitrowymi – zamiast 28 na jednej palecie zmieści się ich teraz 36.
Aby chronić integralność produktów i zapewnić klientom dodatkowe potwierdzenie, że butelki zawierają oryginalne środki smarne i płyny Castrol, zastosowano szereg rozwiązań, w tym ułatwiającą stwierdzenie manipulacji nakrętkę z wytłoczonym logo Castrol oraz specjalny zgrzew.
Leszek Radzikowski, Sales Director Automotive Central Eastern Europe, wyjaśnia: – W miarę jak sektor mobilności i szerzej rozumiana branża zmierzają ku przyjaźniejszej dla środowiska przyszłości, klienci oczekują większego wyboru i coraz bardziej zrównoważonych rozwiązań. Nowe opakowania są spójne z tą ideą oraz z nową tożsamością marki. Wszystko to pokazuje zaangażowanie Castrol w inwestowanie w przyszłość i tworzenie nowych możliwości rozwoju i sukcesu, przy jednoczesnym zaspokajaniu zmieniających się potrzeb naszych klientów.
(s), fot. Castrol
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]
Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]