Castrol: Miesiąc Mechanika – pomoc dla warsztatów
Marka Castrol organizuje Miesiąc Mechanika, czyli dużą kampanię, która ma pomóc niezależnym warsztatom samochodowym w Polsce zwiększyć ich popularność wśród mieszkańców, zapewnić dodatkowe dochody oraz docenić wysiłek wkładany w świadczenie usług i osiągnięcia pracowników.

W pierwszym etapie kampanii marka Castrol ruszyła z akcją online zachęcającą kierowców do zarezerwowania usługi lub przeglądu przed zimą w najbliższym warsztacie niezależnym. W kolejnym etapie Castrol zaprosi kierowców z Polski do nominowania ulubionych mechaników lub warsztatów, aby wyrazić uznanie dla nich. Kierowcy za pomocą prostego formularza na stronie internetowej muszą tylko poinformować firmę Castrol, kogo chcą nominować i dlaczego.
Celem inicjatywy jest nagrodzenie umiejętności i zaangażowania mechaników oraz warsztatów, dzięki którym lokalne społeczności pozostają mobilne — co z pewnością warto docenić w czasie pandemii. Ambasadorzy sportów motorowych Castrol — kierowca F1 Daniel Ricciardo, gwiazda rajdów i rallycross Peter Solberg oraz kierowca superbików Cal Crutchlow — również uczestniczą w kampanii. Będą promowali Miesiąc Mechanika w mediach społecznościowych, zachęcając kierowców do zaangażowania.
Klienci mogą zdobyć nagrody rzeczowe za udział w głosowaniu, a zwycięski mechanik otrzyma nagrodę główną – parę butów wyścigowych podpisanych przez Daniela Ricciardo z drużyny DP World Renault F1. Na pozostałych laureatów czekają wyjątkowe doświadczenia związane z F1 – udział w sesji czatu na żywo online z mechanikiem wyścigowym zespołu DP World Renault F1TM oraz w wirtualnej wycieczce po strefie serwisowej zespołu w sezonie 2021. Właściciele warsztatów niezależnych i mechanicy mogą również zgłosić do akcji własny warsztat lub jednego ze współpracowników, aby mógł zostać wyróżniony za swoją wyjątkową pracę.
Pracowników i warsztaty można nominować w terminie 28.09-14.11.2020 r. na stronie: http://www.castrol.pl/mobilnosc-NMM
Castrol nieustannie pracuje nad udoskonalaniem swojej działalności operacyjnej oraz podnoszeniem standardów u swoich klientów w warsztatach niezależnych. Centralnym elementem tego procesu jest Program serwisów partnerskich Castrol, model wykraczający daleko poza branding, obejmujący szereg ofert, które pomagają warsztatom niezależnym zwiększyć dochody i poprawić wydajność operacyjną.
(s)
Fot. Castrol