Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Fleet Electric Day to wydarzenie promujące zrównoważony rozwój i nowe technologie w transporcie. Głównym założeniem spotkania jest przedstawienie możliwości pojazdów elektrycznych oraz hybrydowych potencjalnym użytkownikom flotowym.
W tym roku w specjalnie zlokalizowanej strefie eksperckiej uczestnicy otrzymali niesamowitą dawkę wiedzy dotyczącej pojazdów elektrycznych oraz regulacji prawnych i możliwości finansowania. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele firm, jednostek samorządowych, włodarzy miast i spółek Skarbu Państwa, a także firmy leasingowe i najwięksi dostawcy pojazdów elektrycznych, hybrydowych oraz instalacji gazowych. Imprezę odwiedziło łącznie ponad 1500 zarejestrowanych gości, którzy do dyspozycji mieli 150 pojazdów elektrycznych i hybrydowych różnych marek.
Jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc podczas wydarzenia była ekspercka strefa BYD Trucks, w której specjaliści marki udzielali odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące pojazdów dostawczych i ciężarowych z logo BYD. Na stoisku wewnętrznym można było obejrzeć ETP3, a chętni mogli skorzystać z jazdy testowej pojazdem po torze. Większy model ETM6 znajdował się z kolei na stoisku zewnętrznym zorganizowanym wspólnie z Grupą Kapitałową Inter Cars.
Inter Cars nieustannie dąży do zapewnienia kompleksowych usług dla swoich klientów. Grupa, w skład której wchodzi m.in. firma Armatus zajmująca się sprzedażą pojazdów BYD Trucks, ma największą w Polsce sieć serwisów niezależnych, które intensywnie przygotowuje do obsługi flot elektrycznych. Stąd na wspólnym stoisku obecność firmy Hubix, której eksperci przedstawiali techniki naprawy i obsługi serwisowej pojazdów elektrycznych.
Z relacji uczestników wynika, że pojazd na torze spisywał się świetnie. Jest to zwinne, szybkie i kompaktowe auto, które z pewnością sprawdzi się w środowisku miejskim. Podczas testów udowodniona została niezawodność i wytrzymałość akumulatorów BYD wykonanych w technologii Blade Battery. Przez cały dzień intensywnych jazd zużycie baterii wyniosło jedynie 17%. ETP3 nie zawiódł jeżeli chodzi o design, który w tej kategorii pojazdów spełniał wszelkie wymagania. Dużym plusem auta, o czym często wspominali testujący, są drzwi przesuwne z obu stron pojazdu i tradycyjna klapa tylna w opcji standardowej bez dodatkowych dopłat, które ułatwiają załadunek i rozładunek towaru.
(s), fot. Magazyn Fleet.
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]
Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]