Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Bohaterowie nowej odsłony „Prawdziwych Historii” zdradzają przepis na sukces w sprzedaży samochodów ciężarowych

    Bohaterowie nowej odsłony „Prawdziwych Historii” zdradzają przepis na sukces w sprzedaży samochodów ciężarowych

    25 listopada, 2023
    Aktualności, Rynek

    „Prawdziwe Historie”, kultowa kampania OTOMOTO, doczekała się kolejnej, szóstej odsłony. Po raz pierwszy spot wideo przedstawia historię firmy profesjonalnych sprzedających korzystających z platformy w regularny sposób. Poznajemy rodzinę Smuszkiewiczów z Gniezna, która od dwóch pokoleń prowadzi sprzedaż ciągników siodłowych na coraz szerszą skalę. Trzecie pokolenie już teraz wdraża się w biznes i szykuje do przejęcia sterów w przyszłości.

    Bohaterowie nowej odsłony „Prawdziwych Historii”

    Historia rodzinnej firmy transportowej Smuszkiewiczów zaczęła się ponad 40 lat temu. Motoryzacyjna pasja Piotra skłoniła go do tego, by zajmować się samochodami na większą skalę. Do warsztatu, w którym na początku gościły jedynie wywrotki i niewielkie samochody ciężarowe, często zabierał córkę Hanię. Jej chęć pomocy i zamiłowanie do pracy przy autach cieszyła ojca, dlatego po latach, w 1997 roku, prowadzenie firmy przekazał w ręce jej i jej męża, Sławka. Choć rozwijanie biznesu początkowo wiązało się z wieloma wyrzeczeniami, udało się im zarazić pasją do samochodów ciężarowych swoje dzieci.

    OTOMOTO w kampanii „Prawdziwe Historie” oddaje głos sprzedającym, którzy opowiadają o swoich autach oraz wiążących się z nimi wyjątkowymi wspomnieniami i emocjami. We wszystkich odsłonach wystąpili prawdziwi autorzy ogłoszeń, wystawiający pokazane w spotach samochody na OTOMOTO. Finalnie, każdy z nich sprzedał swój pojazd za kwotę znacznie przekraczającą cenę wywoławczą. 

    Cykl spotów zaczął się od niewielkiej, social mediowej kampanii z Wartburgiem, która stała się świątecznym wiralem. Wideo zostało wyświetlone ponad 13 milionów razy na Facebooku oraz prawie 3 miliony razy na YouTube. Dodatkowo kampania zdobyła 14.400 polubień i 1500 komentarzy na Facebooku i Instagramie. Co najważniejsze, spot spotkał się z ciepłym przyjęciem widzów oraz został doceniony przez branżę marketingową. Otrzymał nagrody w prestiżowych konkursach, m.in. Złote Spinacze, Kreatura czy Golden Arrows. Kolejne odsłony kampanii były poświęcone równie wyjątkowym modelom samochodów: Maluchowi, Toyocie 4-Runner, DeLoreanowi i kultowemu Cadillacowi Eldorado.

    OTOMOTO wielu osobom kojarzy się przede wszystkim z zakupem auta osobowego. Jednak ta popularna platforma to również poważny kanał sprzedaży samochodów ciężarowych. Serwis odwiedza miesięcznie średnio ponad 6 mln użytkowników poszukujących zarówno aut osobowych, ciężarowych czy części. Kategoria heavy machinery dynamicznie rośnie: w okresie styczeń – wrzesień 2023 zanotowano 41% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu w roku 2022 w kategorii pojazdów nowych i 13% wzrostu wśród używanych. Profesjonalni sprzedawcy samochodów ciężarowych coraz chętniej przenoszą sprzedaż do online.

    – Rynek motoryzacyjny jest bardzo dynamiczny i wrażliwy na globalne uwarunkowania makroekonomiczne czy sytuację geopolityczną. Ale jego profesjonalni uczestnicy, często działający w branży jeszcze od czasów, gdy samochody sprzedawało się na giełdach samochodowych, potrafią szybko zdiagnozować aktualne trendy na rynku, potrzeby klientów i dobrze odnajdują się w nowych okolicznościach. Sprzedawcy rozumieją, że dziś proces zakupu samochodu zaczyna się w internecie i duża część ścieżki zakupowej w nim pozostaje. Sposób prezentacji oferty i możliwość dotarcia do target grupy niezależnie od lokalizacji w sieci jest więc kluczowym elementem w rozwoju ich biznesu – mówi Tomasz Sułkowski, Head of Sales, OTOMOTO

    OTOMOTO wspiera swoich partnerów biznesowych wielokanałowo. Od początku działalności celem platformy jest łączenie kupujących i sprzedających. Szereg narzędzi, które oferuje swoim partnerom biznesowym, służy właśnie temu, by efektywnie wspierać ich relacje z klientami i pozwalać skutecznie rozwijać strategie sprzedaży pojazdów różnych kategorii oraz części. Oprócz działań podnoszących widoczność ogłoszeń na platformie, serwis oferuje możliwości prezentacji całej oferty oraz zespołu na Stronie Dealera Pro. To z pewnością wzmacnia atrakcyjność i wiarygodność w oczach zainteresowanych zakupem i buduje zaufanie. Innym, mniej standardowym działaniem wspierającym dealerów, są akcje marketingowe takie, jak oddanie im głosu w najnowszej kampanii „Prawdziwe Historie”. Storytelling jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie uwagi i budowanie emocjonalnej więzi z odbiorcą.

    – Analizując dane z platformy, dzielimy się z naszymi partnerami wiedzą o zachowaniach potencjalnych kupujących, pomagając im w ten sposób jeszcze lepiej dopasować ofertę do zainteresowanych zakupem użytkowników OTOMOTO. Ponadto udostępniamy klientom opcję przeglądania najnowszych ogłoszeń publikowanych na platformie, by dać im możliwość stałej rozbudowy bazy pojazdów. I co najważniejsze, zapewniamy im kanał sprzedaży, który miesięcznie odwiedza średnio ponad 6 milionów użytkowników! – dodaje Tomasz Sułkowski Head of Sales, OTOMOTO.

    Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!

    Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!

    Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]

    Czytaj więcej… Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!Continue

    Fliegl: Lekkie do stalowych kręgów

    Fliegl: Lekkie do stalowych kręgów

    Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]

    Czytaj więcej… Fliegl: Lekkie do stalowych kręgówContinue

    Protest polskich przewoźników na granicy z Ukrainą trwa. Polski rząd im nie pomaga!

    Protest polskich przewoźników na granicy z Ukrainą trwa. Polski rząd im nie pomaga!

    Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]

    Czytaj więcej… Protest polskich przewoźników na granicy z Ukrainą trwa. Polski rząd im nie pomaga!Continue

    Tagi : Otomoto
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – listopad 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,72
    Pb95
    6,07
    ON
    6,14
    LPG
    3,03
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,44
    USD/PLN
    4,20
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,13
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone