Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]

Atrapa chłodnicy Mercedesa-Benz Arocs Extent, który ma wejść do produkcji w lipcu 2025 r., ma wyrafinowany napis Arocs wykonany w ciemnym chromie. Specjalna tabliczka na zewnątrz dodatkowo wyróżnia ten limitowany do zaledwie 100 sztuk model.
Aby zapewnić wysoki poziom rozpoznawalności, ciężarówka ma niestandardowe naklejki na osłonie przeciwsłonecznej i przedniej klapie, a także dekoracyjną kratkę w specjalnie opracowanym matowym wykończeniu Weather Gray.




Dodatkowe wyróżniające się cechy Arocsa Extent obejmują czarny panel za gwiazdą Mercedes-Benz, która też jest utrzymana w ciemnym chromie, reflektory LED, dodatkowe reflektory LED zintegrowane z osłoną przeciwsłoneczną, elementy wykończeniowe o wyglądzie włókna węglowego, wysokiej jakości nasadki osi ze stali nierdzewnej i osłony nakrętek kół, skórzaną kierownicę i pakiet Extra Line.
Ciężarówka jest napędzana albo silnikiem wysokoprężnym Euro 6 trzeciej generacji OM 470, OM 471, albo OM 473, największym silnikiem wysokoprężnym Euro 6 od Mercedes-Benz Trucks. Na trzyosiowym podwoziu prezentowanym na targach Bauma 2025 osadzona została najnowszej generacji wywrotka trójstronna Meiller Trigenius.
Kolejną atrakcją Mercedes-Benz Arocs Extent jest Multimedia Cockpit Interactive 2, który jest montowany jako wyposażenie standardowe lub specjalne we wszystkich modelach Arocs i Actros od tej wiosny, w zależności od konfiguracji kabiny kierowcy. A ta jest wyposażona w skórzane fotele i elementy ozdobne wykonane z włókna węglowego.




Dzięki nowemu Multimedia Cockpit Interactive 2 Arocs jest bardziej połączony i zoptymalizowany niż kiedykolwiek do codziennej pracy na placu budowy. 12-calowy wyświetlacz wskaźników i ulepszony ekran dotykowy zapewniają intuicyjną obsługę – nawet w trudnym terenie. Wiele funkcji można teraz bezpiecznie i szybko aktywować za pomocą sterowania głosowego.
Nowe menu Ulubione umożliwia również bezpośredni dostęp do funkcji specyficznych dla budowy, takich jak przystawki odbioru mocy. Kolejną nową funkcją jest integracja najnowszego systemu nawigacji ciężarówki i jego danych o trasie z systemem Predictive Powertrain Control (PPC), co dodatkowo optymalizuje precyzyjną, wyprzedzającą jazdę.
(s), fot. Sławomir Rummel, Daimler Truck
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]
Koszty opłat drogowych w transporcie w przeliczeniu na kilometr zaczynają być porównywalne, a niekiedy nawet i […]
Samochód ciężarowy miał pękniętą przednią szybę, a naczepa nie miała ważnego okresowego badania technicznego. Litewski zestaw […]











