Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Nowy produkt to najbardziej oszczędna pod względem zużycia paliwa opona do samochodów ciężarowych, jaką kiedykolwiek wyprodukowała firma Apollo Tyres w Europie i na całym świecie. Została opracowana tak, aby przewyższać osiągami najlepsze na rynku opony LHT. Wzór bieżnika typu „free-rolling”, zaprojektowany specjalnie dla osi naczep, zawiera kompaktowy rowek w środkowej części, który wspomaga przyczepność i zapewnia wydajną pracę, jednocześnie osiągając ocenę A w zakresie hałasu drogowego.
Opona charakteryzuje się szeroką i stabilną powierzchnią styku, która optymalizuje rozkład naprężeń, a zupełnie nowa mieszanka polimerów i wypełniaczy ogranicza opory toczenia, zapewniając jednocześnie stały poziom przyczepności na mokrych nawierzchniach. Innowacyjna mieszanka wspomaga również działanie w sytuacji zmian temperatury podczas długotrwałej eksploatacji, aby zachować doskonałe osiągi i trwałość opony.
W oponie EnduMile LHT zastosowano mocny karkas, który ułatwia bieżnikowanie, zapewniając niższe koszty w całym okresie eksploatacji – co jest kluczowym wymogiem dla wielu europejskich klientów podróżujących na długich dystansach.
Wyprodukowana w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym Apollo Tyres w Gyöngyöshalász na Węgrzech, opona przeszła rygorystyczny proces testowy trwający ponad dwa lata. Kierowana przez europejski zespół badawczo-rozwojowy Apollo Tyres z siedzibą w Holandii, opona EnduMile LHT została poddana zarówno wirtualnym, jak i rzeczywistym testom, aby stworzyć produkt, który jest dziś dostępny na rynku.
John Nikhil Joy, dyrektor ds. opon do pojazdów ciężarowych i autokarów na rynku europejskim w firmie Apollo Tyres mówi: – Wzrosło zapotrzebowanie ze strony klientów, aby Apollo wprowadziło na rynek oponę tego typu, a jej szeroki zakres możliwości daje nam powody do optymizmu, że przejmie ona sprzedaż od rywali o ugruntowanej pozycji. Nasz zespół badawczo-rozwojowy pracował niestrudzenie, aby opracować oponę, która ma wyjątkowo niski poziom oporów toczenia, i jednocześnie wyznacza najwyższe standardy w zakresie zasięgu pojazdu, właściwości jezdnych i długoterminowej trwałości – trzech kluczowych obszarach dla rynku długodystansowego.
(s), fot. Apollo Tyres
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]
Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]