Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Opona EnduRace RA 2, która została opracowana i jest produkowana w Europie, charakteryzuje się nowym, kompaktowym wzorem bieżnika o szerszej powierzchni styku niż jej poprzedniczka. Zmieniona mieszanka jest bardziej odporna na ścieranie, a zmodyfikowana konstrukcja stopki i integracja materiału o niskiej histerezie w obszarze wysokiego obciążenia opony zapewniają ochronę przed deformacją pod obciążeniem.
W porównaniu z oponą RA pierwszej generacji nowa opona EnduRace RA 2 zapewnia o 10% niższe opory toczenia i o 1 dB niższy średni hałas drogowy, oferując jednocześnie o 10% lepszą trakcję.
EnduRace RA 2 to najnowszy produkt wyposażony w „Invisible Groove Technology” Apollo Tyres, innowacyjny wzór rowków z blokami barkowymi „Multi-Edge”, który zapewnia lepszą przyczepność, trakcję i trwałość przez cały okres użytkowania opony. Ułatwia również doskonałe prowadzenie na wielu trudnych nawierzchniach, takich jak śnieg, a możliwości opony w trudnych warunkach pogodowych zostały potwierdzone znakiem „płatka śniegu”.
John Nikhil Joy, Cluster Director Europe – Truck & Bus Tyres w Apollo Tyres, powiedział: – Pierwszą generację EnduRace RA wprowadziliśmy na rynek w 2021 roku. Od tego czasu opona zyskała na popularności wśród przewoźników średnio- i długodystansowych w całej Europie. W międzyczasie zwiększyliśmy nasze inwestycje w badania i rozwój opon do samochodów ciężarowych, kierując się bezpośrednimi opiniami naszych klientów. Pozwoliło nam to przyspieszyć wprowadzanie innowacji w zakresie konstrukcji i materiałów. W rezultacie powstał nowy produkt RA, który wyróżnia się w tym wysoce konkurencyjnym segmencie.
Nowy EnduRace RA 2 zostanie wprowadzony na rynek jeszcze w tym miesiącu.
Oficjalny film prezentujący produkt można znaleźć tutaj:
(s), fot. Apollo Tyres
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]
Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]