Andamur w pełni angażuje się na rzecz swoich klientów
Andamur bezustannie pracuje w zgodzie z wartościami firmy, wśród których możemy wymienić: zaangażowanie, współpracę i samodoskonalenie. Właśnie dlatego firma ustaliła 4 ważne zobowiązania potwierdzające jej zaangażowanie na rzecz firm transportowych, dzięki którym oferuje gwarantowane produkty i usługi.
Poprzez te zobowiązania Andamur chce przyczynić się do optymalizacji tras kierowców, poprawić jakość podróży i skrócić czas postojów.
Nowe inicjatywy Andamur mają jeden kluczowy cel: oferować kompleksowe usługi wysokiej jakości firmom transportowym i przewoźnikom. Jednak firma z empatią idzie o krok dalej, dla Andamur postój przestaje być zwykłym przystankiem i zmienia się w miejsce, gdzie kierowcy mogą skorzystać z wielu usług i miło spędzić czas.
Andamur wie, ile godzin kierowcy spędzają za kierownicą i jakie zagrożenia się z tym wiążą. Klienci mogą skontaktować się z zespołem pomocy, który odpowie na wszystkie pytania i rozwiąże każdy problem.
Andamur – nasze zobowiązania
Poniżej opisujemy 4 zobowiązania Andamur. Każde z nich jest wspierane przez wspaniały zespół ekspertów, który aktywnie pracuje, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta.
- Zobowiązanie 1: wartość Twojego czasu
Andamur wie, czym jest czas dla firm transportowych, dlatego zobowiązuje się do oferowania spersonalizowanych usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb każdego klienta. Firma zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna dla kierowców jest szybkość tankowania i dostępność wysokiej jakości usług podczas postojów.
- Zobowiązanie 2: indywidualna pomoc
Andamur udostępnia swoim klientom opiekuna konta, który zapewnia spersonalizowaną obsługę dopasowaną do konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie, co umożliwi znalezienie optymalnych rozwiązań i osiągnięcie maksymalnej wydajności, produktywności i rentowności w jak najkrótszym czasie.
- Zobowiązanie 3: bezpieczeństwo
Andamur posiada system zgodny z normą ISO 27001, który gwarantuje bezpieczeństwo informacji. Korzystając z tego narzędzia, klienci mają gwarancję bezpiecznych płatności podczas tankowania paliwa. Ponadto w przypadku oszustw z powodu sklonowania karty, Andamur zobowiązuje się do zwrotu pełnej kwoty.
- Zobowiązanie 4: Dobrostan kierowców
W trosce o kierowców i wiedząc, jakie problemy napotykają i ile czasu spędzają w drodze, Andamur dokłada wszelkich starań, aby każdy postój był dla nich jak najbardziej komfortowy, łatwy i bezpieczny.
Na drodze liczy się każdy szczegół, każda minuta i każdy manewr. Właśnie z tego powodu Andamur pracuje, aby każdego dnia doskonalić swoje usługi i stać się domem na drodze dla wszystkich kierowców – a nie tylko zwykłąstacją.
Więcej informacji o zobowiązaniach na stronie: https://www.andamur.com/pl/zobowiazania-andamur